واکنش محسن رضایی به دلنوشته هنرمندان برای شهید فخری زاده

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به دلنوشته اهالی سینما برای شهید ترور، محسن فخری زاده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به دلنوشته جمعی از اهالی سینما درباره دانشمند هسته‎ای، شهید محسن فخری زاده، پستی را در صفحه‎اش منتشر کرده و از اقدام وطن دوستانه و  قدرشناسی آن‌ها تشکر کرده است.

محسن رضایی با انتشار تصاویر این هنرمندان در اینستاگرامش نوشت:

"دلنوشته سینماگران ایرانی درباره دانشمند شهید فخری زاده را خواندم و از این گوهربینی و قدرشناسی اهالی هنر تشکر می کنم.
شهادت، هنر مردان خداست و هنرمندانی که این هنر را ارج می نهند و با آثار فاخر خود، مفاهیم اسلامی و پیام انسانی انقلاب را ماندگار می سازند، در اجر سربازان کشور و یاوران ایثارگر مردم سهیم اند.

نامه هنرمندان و سینماگران کشورمان درباره دانشمند والامقام شهید محسن فخری زاده ، تبلور روح و غیرت ایرانی و نمایانگر تعهد ملی و اسلامی در نگاه هنرمندان ما است. از خداوند برای همه هنرمندان کشور که عاشقانه و با کمترین چشمداشت در راه اعتلای فرهنگ ایران اسلامی می‌کوشند، تندرستی و توفیق آرزو می کنم
"

واکنش محسن رضایی به دلنوشته هنرمندان برای شهید فخری زاده


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
چرا نميشود پاسخ نوشت ؟ ارسال نميشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
اولا این هنرمندان عزیز ستون جامعه هستند همانطور که هرکداممان یک ستون هستیم مثل پرستار یا پزشکی که دراین دوره کرونایی استوار ایستاده و به جامعه اش امید می بخشد جالبه که این ستون های عزیز با مرگ مرحم آفرینش خودشون بازهم جامعه را بیشتر امید می بخشند. ای مرحبا به تک تک ایرانی های ایران زمین این خیلی دردناک است که در روز روش دانشمند فرهیخته ما را تروریست های بی آبرو به طور وحشیانه به قتل می رسانند. واقعا شرمتان باد به امید خود خدا هستیم. همه بدانیم این جهان صاحب داره و صاحب هم حساب و کتاب داره ان شاءالله روزی همگی شون به فاضلاب تاریخ ریخته خواهند شد.
آخرین اخبار