ابراهیمی: تاکتیک شهر خودرو برابر پرسپولیس شکست خورد/ قهرمانی آسیا برای سرخپوشان دور از دسترس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرگل سرخپوشان برابر تیم شهر خودرو توضیحاتی داد.

ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی پرگل این تیم برابر تیم شهر خودرو اظهار کرد: این بازی در ۱۵ دقیقه اول چندان جالب نبود و  در ادامه بازیکنان شهر خودرو سعی کردند با بستن منافذ دفاعی گل نخورند، اما این تاکتیک جواب نداد و این تیم مشهدی گل اول را دریافت کرد.

او ادامه داد: بازیکنان شهر خودرو در نیمه دوم بازی چندین موقعیت گلزنی را خلق کردند، اما با توجه به اینکه آن‌ها تجربه کافی نداشتند در زدن ضربات آخر بی دقتی کردند. همچنین تیم پرسپولیس نسبت به دیدار  قبلی خود بهتر بازی کرد و عملکرد این تیم را بعد از ۵، ۶ هفته می‌توانیم ارزیابی کنیم. نوراللهی در دیدار با شهر خودرو خیلی خوب بازی کرد و  او به عنوان هافبک دفاعی به خوبی میانه زمین پرسپولیس را اداره کرد و به خط حمله  تیم اضافه شد و ثمره آن هم یک گل دیدنی از سوی این بازیکن بود.  

ابراهیمی درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم تیم‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال و  سپاهان مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال هستند و بعید است این تیم‌ها از سر جدول تکان بخورند.  

بازیکنان پرسپولیس برای فینال آسیا باید هماهنگ شوند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان می‌توانند قهرمان آسیا شوند، گفت: تیم پرسپولیس فینال آسیا را پیش رو دارد و بدون شک بازیکنان این تیم باید هماهنگ شوند. بازیکنان پرسپولیس در زمان برانکو و کالدرون به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده بودند و اکنون هم در کنار گل محمدی افرادی همانند مطهری، پیروانی و باقری حضور دارند که می‌توانند شرایط خوبی برای سرخپوشان مهیا کنند و قهرمانی آسیا دور از  دسترس نیست.  

او در پایان گفت: البته فوتبال ۲ جهت دارد که در درجه اول بازیکنان از لحاظ روحی و روانی نباید با مشکل مواجه شوند و آن‌ها نباید به دنبال دریافت  مبلغ قراردادشان باشند. همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  باید به فکر تامین بودجه و  مسائل مالی باشد تا در زمان مناسب پول به باشگاه ترزیق کند. علاوه بر این، تیم  پرسپولیس باید را از لحاظ تاکتیکی قویتر شود و ارسال پاس  از جناحین و نفوذ به عمق دفاع حریف آسیایی  باید در دستور کار سرخپوشان باشد. پرسپولیسی‌ها  باید در ابتدا در فینال آسیا گل نخورند و بعد از آن با استفاده از تاکتیک مناسب به دنبال رسیدن به گل باشند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار