صدور مجوز ها معضلی جدی در ترددهای شبانه استان سمنان

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در بحث تردد ها نباید استثنا قائل شد چرا که صدور مجوز ها سبب ایجاد خلل در کنترل ترددها شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راهور استان سمنان در جلسه کمیته بازرسی ستاد استانی کرونا گفت: از ابتدای آذر ماه و آغاز طرح جدید محدودیتهای کرونایی تا امروز تردد بیش از ۳۵۰۰۰ خودرو کنترل شده واز این تعداد ۲۰۰۰ دستگاه عودت داده شده و ۳۷۰ مورد نیز اعمال قانون شده اند.  

او با بیان اینکه تردد خودروها در سه مرکز کنترل ترافیک استان (سمنان ،شاهرود و دامغان) بصورت هوشمند کنترل می شود افزود:
در بحث تردد ها نباید استثنا قائل شد، چرا که صدور مجوز ها سبب ایجاد خلل در کنترل ترددها شده و یک معضل جدی میباشدکه باید در این‌خصوص از سوی ستاد تصمیم گیری شود .

سرهنگ بزرگی ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد مردم استان محدودیت های اعلام شده را رعایت نموده و همراهی و همکاری نموده اند که جای قدردانی و تشکر دارد. 

حسن سعدالدین مدیر کل برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: در دستگاههای اجرایی با حداقل حضور کارکنان و بدون تعطیلی امر خدمات رسانی به مردم دنبال میشود .

او افزود: دستگاه های اجرایی ، محدودیت ها و پروتکلهای بهداشتی را رعایت نموده و جلسات با حداقل اعضا با رعایت فاصله و شیوه نامه های بهداشتی برگزارمی شود و همچنان این‌ممنوعیت ها استمرار دارد .

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: راهور ، کمیته بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار