دستگیری سارق زرشک در سربیشه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۲۰۰ کیلوگرم زرشک به ارزش ۷۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق زرشک در سربیشهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارش سرقت مقادیری زرشک از شهروندان در شهرستان سربیشه، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: مأموران با اعزام به محل وقوع سرقت آثار به جا مانده از سارق یا سارقان را بررسی کردند و با گشت زنی‌های هدفمند در محور‌های عبوری، یک خودرو را در این رابطه شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ کارگر با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو ۲۰۰ کیلو گرم زرشک سرقتی به ارزش ۷۰ میلیون ریال کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر شد که متهم دستگیر شده جهت رسیدگی به اعمال مجرمانه خود به مراجع قضائی معرفی شد.

پاتوق معتادان مواد مخدر در شهرستان درمیان پلمپ شد

سرهنگ دشتستانی فرمانده انتظامی شهرستان درمیان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان درمیان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش در محلات جرم خیز و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی چند مرحله به مالکان ۳ باب واحد مسکونی که منزل را به پاتوق معتادان و برهم زنندگان امنیت و آرامش ساکنان محل مبدل کرده بودند، تذکر دادند.

او افزود: افرادی نیز در این مکان در ماموریت‌های قبلی دستگیر کردند.

سرهنگ دشتستانی با بیان این که علیرغم تذکرات متعدد پلیس، حضور معتادان در این واحد‌ها همچنان ادامه داشت، تصریح کرد: بی توجهی مالکان این واحد‌ها به هشدار‌های پلیس از یک سو و ادامه نارضایتی‌های مردم و اهالی محل از سوی دیگر منجر به اقدام عملیاتی نیروی انتظامی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان با اشاره به دستگیری مالکان این واحد‌های مسکونی، اظهار کرد: با هماهنگی مرجع قضائی این ۳ پاتوق مواد مخدر پلمپ شد و ۵ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.