تاکید بر تسریع در روند گاز کشی به منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات گازکشی با کمترین هزینه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست پیگیری و تسریع در گازکشی منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: کمیته‌امداد استان لیست مددجویان تحت پوشش که منازل آن‌ها نیازمند گازکشی است را در اختیار شرکت گاز و اتحادیه گازرسانی و سازمان صمت قرار دهد تا عملیات گازکشی با کمترین هزینه برای این خانوار‌ها انجام شود.

او افزود: تسریع در روند گاز کشی به منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد همکاری تمامی ارگان‌های مربوطه را می‌طلبد و باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


نظری در خصوص تامین اعتبار جهت انجام عملیات گازکشی به منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان، اضافه کرد: اداره‌کل مربوطه از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و فرمانداران شهرستان‌ها در جلسات مرتبط این مسئله را پیگیری کند.

او با بیان اینکه شرکت گاز پس از اتمام فرآیند گازکشی و تایید مهندسان نظام مهندسی بحث معافیت مددجویان از حق انشعاب را در اولویت پیگیری قرار دهد، ادامه داد: کمیته امداد چهارمحال و بختیاری لیست مددجویان تحت پوشش که منازل آن‌ها نیازمند گازکشی است را در اختیار شرکت گاز و اتحادیه گازرسانی و سازمان صمت قرار دهد تا عملیات گازکشی بانازلترین قیمت برای این خانوار‌ها انجام شود.

نظری با بیان اینکه گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در هر شهرستان و هر منطقه باید به‌صورت مجزا به مجریان این امر محول شود، گفت: کارشناسان نظام مهندسی موظف به بازدید، استعلام و رفع نواقص گازکشی منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ظرف حداکثر ۷۲ ساعت هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.