۵ کشته و مصدوم در تصادف محور جیرفت به دلفارد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: بر اثر برخورد کامیونت با پژوپارس در محور جیرفت به دلفارد، ۲ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم محمدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: دیشب، پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ طی تماس با سامانه ۱۱۵، برخورد کامیونت با خودرو پارس گزارش شد و سریعا آمبولانس‌های اورژانس دلفارد، کمتر از چند دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: در این حادثه متاسفانه دو نفر فوت و سه نفر مصدوم شدند که مصدومان، پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی( ره) جیرفت منتقل شدند.

محمدی تصریح کرد: رانندگان گرامی باید با دقت بیشتر و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

 او به مردم توصیه کرد: هنگام وقوع حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید و ضمن همکاری و توجه به توصیه کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس در صورتی که خطری مصدوم یا مصدومان حادثه را تهدید نمی‌کند، از جابجایی و انتقال مصدوم یا مصدومان خودداری کنند.

سرهنگ روح الله حسین زاده، رییس پلیس راه شهرستان جیرفت با اشاره به سانحه رانندگی دیشب در محور جیرفت به دلفارد گفت: بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی باعث ایجاد این حادثه تلخ شده است.

او با اشاره به اینکه تردد کامیون و کامیونت در روز‌های تعطیل در محور دلفارد ممنوع است، بیان کرد: ورود کامیون‌ها در محور دلفارد در روز‌های غیرتعطیل نیز فقط با دریافت مجوز لازم انجام می‌شود.

سرهنگ حسین زاده  با اشاره به اینکه متاسفانه برخی رانندگان کامیون یا کامیونت از مسیر های فرعی به محور دلفارد می رسند و این بی توجهی ها حوادث تلخی را ایجاد می کند، افزود: برای کنترل و مسدود کردن مسیر‌های فرعی در این محور به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی نیازمندیم.

محور ارتباطی دلفارد به دلیل اقلیم آب و هوایی بسیار خوبی که دارد پیش از شیوع کرونا، توجه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کرد و یکی از مسیر‌های پرتردد در جنوب کرمان محسوب می شود؛ اما  متاسفانه آمار سوانح رانندگی محور دلفارد نیز زیاد است. 

امسال نیز در شرایط کرونا پایان هفته، تردد در این مسیر بسیار زیاد است و اکثر ساکنان این منطقه، پایان هفته به منطقه ییلاقی خود می‌روند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار