اولمرت: نتانیاهو یک دروغگوی شیاد است

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو را فردی دغل‌کار دانست که منافع خود را به زیان صهیونیست‌ها پیش می‌برد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی خلف خود را یک متقلب دروغگو خواند که هیچگاه به وعده هایش جامه عمل نمی‌پوشاند.

کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به نقل از ایهود اولمرت اعلام کرد بنیامین نتانیاهو یک دروغگو و متقلب است. او هیچگاه قصد عمل به وعده‌های خود را ندارد، زیرا یک فرد دغل کار و پر ادعاست.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به بحران کنونی در کابینه ائتلافی نتانیاهو و بنی گانتس گفت این کابینه از همان ابتدا وجود نداشته است، زیرا نتانیاهو به کابینه ائتلافی اعتقادی ندارد. او تنها کاری را انجام می‌دهد که به نفع خودش و زیان اسرائیل باشد.

بامداد یکشنبه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای که با شبکه ۱۳ تلویزیون ضمن متهم کردن بنیامین نتانیاهو نسبت به این موضوع که منافع خود را به منافع تل آویو ترجیح می‌دهد، اظهار کرد: اختلافات دوجانبه تا اندازه‌ای شدت یافته که برگزاری انتخابات و در پی آن انحلال کنست را قطعی کرده است.

کابینه به اصطلاح ائتلافی رژیم صهیونیستی از همان ابتدای شکل گیری اختلاف و شکاف‌های عمیق میان طرفین خود را بروز داد. نتانیاهو و گانتس اندکی پس از تشکیل کابینه ائتلافی اختلافات خود را علنی کردند. این دو مدتهاست که بر سر موضوعات مختلف همدیگر را هدف انتقاد قرار می‌دهند. کابینه ائتلافی احزاب لیکود و آبی و سفید که پس از مدت‌ها کش و قوس سیاسی در اراضی اشغالی شکل گرفت و انتظار می‌رفت پایان بخش بن بست سیاسی در این منطقه باشد، خود سرآغاز بحران‌های سیاسی بیشتری شده است.

در صورتی که کابینه رژیم صهیونیستی تا ۲۳ دسامبر (۳ دی) به توافقی درباره بودجه نرسند، روند انتخابات جدید به صورت خودکار در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت.

اختلافات در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده و نتانیاهو و گانتس هر کدام منتظر فرصتی برای بیرون کردن رقیب از میدان هستند. به نظر می‌رسد آشفتگی سیاسی در کابینه رژیم صهیونیستی به زودی صهیونیست‌ها را به پای صندوق‌های رای بکشاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
همتون دروغگوی شیادین
آخرین اخبار