دانشگاه امام رضا (ع) تسهیلات پژوهشی به طرح‌های برگزیده اهدا می‌کند

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذرماه، «روز دانشجو»، اعطای تسهیلات پژوهشی در قالب طرح «شهید دکتر محسن فخری زاده» در این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: در قالب طرح «شهید دکتر محسن فخری زاده»، از طرح‌های پژوهشی و اختراعات دانشجویان واستادان در زمینه پژوهش‌های کاربردی که منتج به یک فناوری نرم و هویت‌ساز و یا فناوری‌های سخت شود، تا سقف ۵۰ میلیون تومان، از سوی این دانشگاه حمایت می‌شود.

او افزود: این طرح به تازگی به تصویب هیئت رئیسه دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) رسیده است، البته پیشنهاد (یا همان پروپوزال) این طرح مربوط به مخترعان و پژوهشگران، باید به تأیید شورای پژوهشی این دانشگاه نیز برسد.

بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) ادامه داد: علاقه‌مندان به استفاده از این تسهیلات پژوهشی می‌توانند پیشنهاد (یا پروپوزال) خود را در سایت دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) بارگذاری کنند. این دانشگاه پس از بررسی پیشنهاد‌های ارائه شده، نسبت به انتخاب موارد برتر و دارای شرایط و حمایت از آن‌ها اقدام خواهد کرد، ضمن اینکه فرصت بهره‌مندی متقاضیان و افراد دارای شرایط از تسهیلات پژوهشی این طرح، تا پایان سال ۱۳۹۹ خواهد بود.
 
انتهای پیام//م.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار