شرایط خرید اقساطی برای خبرنگاران خراسان رضوی مهیا شد

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بر اساس تفاهمنامه با یکی از بانک ها خبرنگاران می‌توانند تا ۲۰۰ میلیون ریال خرید اقساطی انجام دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه شرایط خرید اقساطی برای خبرنگاران استان مهیا شد،گفت: این اقدام در پی تفاهمنامه با یکی از بانک‌های استان میسر شده که طی آن کارت خرید کالا بدون نیاز به سپرده گذاری در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه این تسهیلات به صورت قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد است افزود: اقساط بازپرداخت آن هم در مدت‌های ۶ ماهه، ۹ ماهه و یکساله است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: خبرنگارانی که مایل به استفاده از این طرح هستند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۸۶۶۰۰۸۴ و ۳۸۳۳۵۱۱۴ تماس بگیرند.
بیشتربخوانید


محمدیان بیان کرد: در ادامه کمک به بهبود شرایط اقتصادی خبرنگاران، تعاونی مصرف این قشر نیز در کمتر از ۱۰ روز آینده افتتاح خواهد شد.

او تصریح کرد: همچنین تاکنون هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی کمک معیشتی در سه مرحله بین خبرنگاران استان توزیع شده و چهارمین مرحله نیز در حال توزیع است.

 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار