سرهنگ جلیلیان خبر داد؛

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در جوادیه

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام یک باند سرقت موتورسیکلت در خیابان فداییان اسلام خبر داد.

انهدام باند سرقت موتورسیکلت در جوادیهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان قداییان اسلام، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: افسران تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه پس از بررسی‌های میدانی محل‌های وقوع سرقت را با اشراف اطلاعاتی، ساعات حضور، نحوه سرقت و شیوه شگرد متهمان را شناسایی و در یک اقدام به هنگام و ضربتی دو نفر سارق را حین سرقت دستگیر کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اضافه کرد: سارقان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در خیابان فداییان که قصد سرقت موتورسیکلت دیگری را داشتند دستگیر شدند و ضمن اقرار به عمل مجرمانه و معرفی مالخر خود در بازرسی از مخفیگاه مالخر، ۲ دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی قطعات اوراق شده سرقتی این وسیله نقلیه کشف شد، همچنین سارقان به ۳۳ فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات مربوط به آن اعتراف کردند.

وی در پایان با بیان اینکه سارقان ۲۷ و ۲۹ و مالخر ۴۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست که توصیه‌های پلیس را در مورد پیشگیری از سرقت موتورسیکلت جدی گرفته و در صورت امکان ضمن عدم پارک این وسیله نقلیه در مکان‌های خلوت و تاریک، آن را به قفل و زنجیر مناسب مجهز کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
به سارقين موتورسيكلت بايد جايزه هم بدن چون موتوريا پدر مملكتو درآوردن