به علت بدهی میلیاردی؛

چرخ تولید کارخانه ریسندگی کاشان با قطع برق از کار افتاد

بدهی ۶۰ میلیارد ریالی کارخانه ریسندگی بافندگی کاشان به اداره برق باعث قطع برق این کارخانه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیر امور توزیع برق کاشان گفت: بدهی هشت ساله این کارخانه خصوصی به این شرکت را بیش از ۶۰ میلیارد ریال است، پس از نشست‌های متعدد در کمیته رفع موانع تولید استانداری اصفهان، فرمانداری کاشان و شرکت توزیع برق استان اصفهان با مسئولان کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان مصوب شد که این کارخانه بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کند ولی این امر محقق نشد.

او افزود: نشست های متعددی  میان مدیران این شرکت و اداره برق برگزار شد که در نتیجه آن مدیرعامل کارخانه ریسندگی و بافندگی  متعهد به پرداخت اقساطی ماهانه بدهی کارخانه به اداره برق شد درحالیکه از پرداخت بدهی ممانعت کرد و اداره برق مجبور به قطعی برق این واحد صنعتی بزرگ شد.

مدیر اداره برق شهرستان کاشان افزود: باتوجه به اینکه پرداخت اعتبارات توسعه‌ای شهرستان متناسب با وصول مطالبات است مساعدت بیش از حد باعث متضرر شدن شهروندان و توسعه شهرستان می‌شود.

در کارخانه ریسندگی وبافندگی کاشان ۱۰۰ کارگر مشغول به کار هستند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
عجب چرخه عجیبی-مردمی که کالای خارجی خرید میکنن و باعث میشن صنعت داخل زمین بخوره-کارگری که از بچه های همین مردم بیکار میشه-مسئولی که از قاچاق جیبش پر میشه-اشک های مادری که از گرسنگی فرزندانش ریزان میشه-
آخرین اخبار