برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شهید استوار در شیراز

مراسم گرامیداشت سردار شهید عبدالرسول استوار ۲۰ آذرماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم گرامیداشت سردار شهید عبدالرسول استوار همراه با قرائت دعای کمیل با سخنرانی آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران امشب در شیراز برگزار می‌شود.

این مراسم در حسینیه محبان ثارالله شیراز با مداحی حاج خلیل نگهبان و حاج رضا رودکی به صورت مجازی برگزار می‌شود. این مراسم همزمان از طریق آدرس اینستاگرامی sarallahshiraz پخش می‌شود.

سردار استوار در شهر کوار استان فارس به دنیا آمد و در شیراز بزرگ شد و از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود که با آغاز جنگ تحمیلی، در جبهه‌های غرب و جنوب، به دفاع از خاک پاک ایران زمین پرداخت.

فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل از جمله مسئولیت‌های سردار شهید استوار در لشگر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن (ع) بود.

او، با آغاز هجوم داعش به حرم اهل بیت (ع) نتوانست آرام بگیرد، برای دفاع از حریم آل الله (ع) به جنگ با داعش پرداخت و دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد تا اینکه در بامداد روز یکشنبه ۱۶ آذرماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار