برگزاری نمایشگاه هنری با یک لنگه جوراب کثیف!

مادر ۴۵ ساله که از جمع کردن لباس‌های کثیف اهالی خانه خسته شده بود دست به کار خلاقانه‌ای زد تا توجه بقیه را به این لباس‌ها جمع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خانم Xep Campbell، مانند بسیاری از والدین از جمع کردن لباس‌های کثیف بقیه اعضای خانه خسته شده بود؛ بنابراین وقتی با یک لنگه جوراب کثیف دختر ده ساله اش که کف دستشویی افتاده بود مواجه شد، تصمیم خلاقانه‌ای گرفت.


بیشتر  بخوانید


پس از اینکه جوراب به مدت شش روز جا به جا نشد، مادر تصمیم گرفت با برپایی یک نمایشگاه هنری توجه دخترش را به این جوراب کثیف جلب کند. چند روز بعد، مادر و دخترش Kestrel با حیوانات و بقیه اسباب بازی‌ها نمایشگاه هنری در حمام منزل خود راه انداختند.

برگزاری نمایشگاه هنری با جوراب کثیف دختربچه 10 ساله

خانم Xep می‌گوید: "من فکر می‌کردم دخترم از من آزرده خواهد شد، انتظار نداشتم که او جوراب را روی یک پایه قرار دهد! " Xep برخی از حیوانات اسباب بازی را به عنوان بیننده به نمایشگاه اضافه کرد و تصویرش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

برگزاری نمایشگاه هنری با جوراب کثیف دختربچه 10 ساله

این مادر خلاق کمی بعد نمایشگاه را با چند چراغ کریسمس و مجسمه‌های اسباب بازی به یک صحنه تولد تبدیل کرد. Kestrel، Xep و شوهرش رابرت ۴۷ ساله، از آن زمان کار‌های هنری بیشتری را در سراسر خانه شان ساخته اند، از جمله یک کشتی دزدان دریایی.

برگزاری نمایشگاه هنری با جوراب کثیف دختربچه 10 ساله

برگزاری نمایشگاه هنری با جوراب کثیف دختربچه 10 ساله

این نمایشگاه از زمان به اشتراک گذاشتن اولین تصویر در ۳ دسامبر هزاران لایک گرفته و بار‌ها به اشتراک گذاشته شده است. خانم Xep از بازدیدکنندگان آنلاین نمایشگاه درخواست کمک به مرکز کودکان Jumping Mouse در بندر تاونسند را دارد.

برگزاری نمایشگاه هنری با جوراب کثیف دختربچه 10 ساله

او گفت: "ایده کمک به خیریه در  لحظه‌ به ذهنم رسید. سال گذشته من از یکی از دوستان درگیر در فعالیت‌های اجتماعی پرسیدم که کدام خیریه با مبلغ کمی بیشترین کار را می‌کند تا بتوانم کمک مالی کنم و آن‌ها Jumping Mouse را توصیه کردند. او از به اشتراک گذاشتن این پست تاکنون بیش از ۸۰۰۰ دلار کمک جمع آوری کرده است. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
!!
۱۸:۲۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
پوچی و دیگر هیچ !!