فعالیت ۴۲۰ نیروی فوریت‌های پزشکی در طرح زمستانی

قائم مقام اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اورژانس ۱۱۵ زنجان با ۶۱ پایگاه فوریت‌های پزشکی آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی امسال می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خسروشاهی قائم مقام اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان زنجان همزمان با اورژانس کشور و سایر ارگان‌های خدمات رسان از امروز ۲۳ آذر ماه با اعلام آماده باش به تمامی پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهری و جاده‌ای استان زنجان آغاز شد. 

او افزود: تعداد ۴۲۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

خسروشاهی گفت: هماهنگی‌های لازم با مراکز درمانی و بیمارستان‌های  زنجان به جهت پذیرش بیماران و مصدومان حوادث ناشی از حوادث ترافیکی و زمستانی انجام شده  و اورژانس هوایی استان زنجان نیز آماده انجام ماموریت در مناطق صعب العبور و روستا‌های محصور می‌باشد.

او ادامه داد: تمامی آمبولانس‌های این مرکز خصوصا آمبولانس‌های کمک دار به تجهیزات فنی زمستانی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاه‌های کوهستانی می‌باشند.

طرح امداد زمستانی اورژانس زنجان تا ۲۵ اسفند ماه  امسال ادامه خواهد داشت.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.