درخشان: نمایش جوانان در بازى با سپاهان فراتر از انتظار بود

مدیر فنى تیم ملى جوانان پس از تساوى این تیم مقابل سپاهان گفت: شاهد یک مسابقه جذاب، باکیفیت و پرگل بودیم که براى تیم جوانان بسیار مفید بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید درخشان در خصوص دیدار تیم ملى جوانان مقابل تیم بزرگسالان سپاهان گفت: مسابقه بسیار خوب و مفیدى براى تیم جوانان بود. سپاهان با چهره هاى شاخص و با تجربه خودش در این مسابقه به میدان رفت. البته به نظر من چیزى به اسم تیم اول و دوم در سپاهان معنى ندارد و این تیم همیشه مدعى، بازیکنان با کیفیتى دارد که فاصله زیادى با هم ندارند.

درخشان اضافه کرد: در نیمه اول بازى، کادر فنى به تعدادى از نفرات جدید و آزمایشى میدان داد و در نیمه دوم تقریبا ترکیب اصلى تیم جوانان بازى کرد که عملکرد بسیار خوبى داشتند و فراتر از انتظار ظاهر شدند. در نیمه اول تیم ما غافلگیر شد و در نیمه دوم با تلاش زیاد، نتیجه را جبران کرد و ناامید نشد. این عملکرد نشان مى دهد تیم در مسیر درستى قرار دارد و همچنان در حال پیشرفت است. بازى مقابل تیم قدرتمند سپاهان، تجربه بسیار مفیدى است و نقاط ضعف تیم ما را به مربیان نشان مى دهد. به نظرم کادر فنى ما به خواسته هاى خودش رسیده است و بازیکنان هم تجربه و محک بسیار خوبى را پشت سر گذاشتند. از حمایت و میزبانى شایسته باشگاه سپاهان، ساکت و محرم نویدکیا تشکر مى کنم و امیدوارم تیم ملى جوانان با موفقیت در مسابقات قهرمانى آسیا پاسخ این زحمات و حمایت‌ها را بدهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار