رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری:

عدم توجه به مصوبات ستاد کرونا برخورد قانونی مراجع قضایی را در پی دارد

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در شرایط نارنجی (پرخطر) برگزاری هرگونه نمایشگاه که جنبه بازدید عمومی دارد ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: مراتب ممنوعیت برگزاری نمایشگاه مبلمان به استاندار، دادستان استان و رئیس صنعت، معدن و تجارت اعلام و طی جلسه‌ای با برگزارکنندگان نمایشگاه مراتب لغو نمایشگاه به این عزیزان ابلاغ شد.

او در ادامه متذکر شد، عدم رعایت فاصله اجتماعی، تجمع، افزایش تردد‌ها و افزایش خطر شیوع بیماری کرونا از علل ممانعت از برگزاری نمایشگاه مبلمان در استان است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: در صورت عدم توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، اقدام علیه سلامت عمومی محسوب و با ورود تیم‌های نظارتی با متخلفین برخورد قانونی، پلمب محل و جریمه اعمال می‌شود.

او با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هوای سرد زمستان و عدم تهویه مناسب ادارات و منازل توصیه نمود: هر یک تا دو ساعت در یا پنجره‌ها باز تا تهویه مناسب انجام و از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

جزایری با توجه به نقش ۸۳ درصدی تجمعات و دورهمی‌های هرچند کوچک در شیوع کووید ۱۹، از مردم خواست: شب یلدای امسال از برگزاری مهمانی خودداری نمایند.

او همچنین یادآور شد، در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد مراکز نمونه گیری از ۱۷ به ۷۷ باب افزایش یافته لذا با فراهم شدن شرایط انجام تست سریع کرونا، افراد مشکوک برای انجام تست به مراکز منتخب مراجعه و از سلامت خود اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار