برنامه روز پایانی لیگ برتر هندبال مردان به میزبانی شهر شیراز

تیم مس کرمان در روز پایانی دور برگشت لیگ برتر هندبال به مصاف فراز بام دهدشت می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آخرین روز از دور برگشت رقابت های دسته برتر هندبال مردان باشگاه های کشور ، روز دوشنبه ۲۴ آذرماه به میزبانی سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرا شیراز برگزار می شود که از گروه دوم ، ساعت ۱۳ تیم صدرنشین مس کرمان با فرازبام خاییز دهدشت دیدار می کند.

مس کرمان با هفت برد و ۱۴ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول گروه دوم قرار گرفته و و فراز بام خاییز دهدشت با هشت امتیاز و تفاضل گل کمتر از سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس ، مکان چهارم را در اختیار دارد.

دومین بازی روز پایانی را ساعت ۱۶ تیم های کیمیا کاشت کردستان و زغال سنگ طبس برگزار می کنند جایی که نماینده کردستان با تنها ۲ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته و شانسی برای صعود ندارد و در طرف مقابل زغال سنگ طبس با هشت امتیاز و قرار گرفتن در مکان سوم ، قصد پیروزی و تثبیت جایگاه سومی و صعود به مرحله دوم را دارد.

آخرین مسابقه روز پایانی دور برگشت این رقابت ها ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۴ آذرماه را تیم های همشهری اصفهانی فولاد مبارکه سپاهان و پرواز هوانیروز برگزار می کنند.

هندبالیست های سپاهان که با هشت امتیاز و تفاضل گل بهتر از تیم های زغال سنگ طبس و فراز بام خاییز دهدشت جایگاه چهارم را در اختیار دارد ، دوست ندارد مقابل پرواز هوانیروز امتیازی از دست بدهد و رده دوم را به تیم های دیگر واگذار کند.

تیم پرواز هوانیروز اصفهان هم مه در فصل نخست حضورش در لیگ برتر هندبال نتوانست مقابل حریفان عرض اندام کند و با تنها ۲ امتیاز از هفت بازی ، عملکرد ضعیفی داشت تنها برای ارائه یک بازی مناسب مقابل همشهری قدرتمند اصفهانی صف آرایی خواهد کرد.

در پایان بازی های گروه نخست تیم های شهید شاملی کازرون ، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

دور برگشت ۳۳ دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور یادواره سردار شهید حسین پورجعفری با حضور ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برای انجام مسابقات ورزشی ، به میزبانی سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرا شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار