نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

جبهه مؤمن و انقلابی استان قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نیرو‌های مؤمن، انقلابی و جهادی در استان از ظرفیت بالایی برخوردارند و همواره در پیشبرد آرمان‌های انقلاب و حل چالش‌ها و بحران‌های کشور به میدان آمده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) گفت: نیرو‌های مؤمن و انقلابی سرمایه‌های معنوی عظیمی برای کشور محسوب می‌شوند و همواره باید تلاش کرد این روحیه‌ها حفظ و تقویت شود، موضوعی که خوشبختانه تا به امروز بر همین مسیر استوار بوده است.

وی، پرورش نیرو‌های مؤمن و انقلابی را از کار‌های مهم و حیاتی دانست و افزود: هر جا کشور با بحرانی مواجه شده، نیرو‌های مؤمن و انقلابی پای کار آمده‌اند و باید تلاش کرد تا هر روز فضای پرورش و تربیت نیرو‌های انقلابی را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

امام جمعه قزوین به اهمیت کار جمعی نیز اشاره کرد و گفت: قرآن کریم برای ورود به کار جمعی شرایطی را تعیین کرده که ایمان، تقوا و تسلیم از جمله آنهاست و اگر همه ما در مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم با این اصول وارد کار‌های جمعی و گروهی شویم، به طور قطع موفقیت‌ها چشم‌گیر و عظیم خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: باید سازوکاری فراهم شود تا با تعامل و وحدت اقدامات را پیش برده و قرآن را پیشوای خود قرار دهیم چرا که در متون دینی آمده است اگر قرآن را پیشوای خود بگیریم، ما را به سمت بهشت سوق می‌دهد .

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار