نظرسنجی وزیر ارتباطات در خصوص دورهمی شب یلدا

محمد جواد آذری جهرمی در صفحه مجازی خود در خصوص برگزاری دورهمی شب یلدا نظرسنجی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشورمان می‌گذرد؛ ویروسی که زندگی ما را کاملا  تحت الشعاع خود قرار داده است از مراسم عید نوروز، شب‌های قدر تا عزاداری‌های محرم و صفر که به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تاکید بر حفظ فاصله اجتماعی به صورت محدود و مجازی برگزار شد.

اکنون در آستانه شب یلدا، بلندترین شب سال قرار داریم. این شب برای مردم ایران آداب و رسوم خاص خودش را دارد. خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و بلندترین شب سال را در کنار هم می‎گذرانند. اما امسال کرونا نمی‌گذارد این مراسم مثل سال‌های قبل با خوشی برگزار شود. ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم خواسته است برای جلوگیری از اوج‌گیری دوباره این بیماری در کشور از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز و این مراسم را مجازی برگزار کنند.

به همین منظور محمدجواد آذری جهرمی در نظرسنجی اینستاگرامی از کاربران پرسید آیا در دورهمی شب یلدا شرکت می‌کنند یا خیر؟! در این نظرسنجی ۶۳ درصد از کاربران اعلام کردند این دورهمی را برگزار نمی‌کنند و  ۳۷ درصد با برگزاری آن موافق بودند. این جمعیت ۳۷ درصدی باید به این نکته توجه داشته باشند که کادر درمان قریب به یکسال است که نمی‌توانند خانواده خود را با خیالی آسوده در آغوش بکشند.

در ادامه نظرسنجی وزیر ارتباطات را مشاهده می‌کنید:

نظر سنجی وزیر ارتباطات در خصوص دورهمی شب یلدا


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار