انتظاری: تعصب و غیرت ایرانی بالاتر از تاکتیک کره ای‌ها است/ قهرمانی پرسپولیس هدیه ارزشمند برای مردم محسوب می‌شود

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و اولسان کره جنوبی در فینال آسیا توضیحاتی داد.

سهراب انتظاری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر تیم اولسان کره جنوبی اظهار کرد: تیم پرسپولیس بازی مهمی پیش رو دارد و این بازی بدون شک مهمترین دیدار این تیم محسوب می‌شود. امیدوارم اتفاقات خوبی برای این تیم رخ بدهد و بعد از ۲۷ سال بار دیگر قهرمانی یک تیم ایرانی در سبک جدید لیگ قهرمانان آسیا مشاهده کنیم، اما این کار سخت است.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: بدون شک تعصب و غیرت ایرانی بالاتر از حربه تاکتیکی کره ای ها است و هر کدام از تیم‌ها از لحاظ روحی و روانی بالاتر باشند برنده فینال آسیا می‌شود. تیم پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و از ایران هم انرژی مثبت خود را برای سرخپوشان می‌فرستیم تا بازیکنان با روحیه بالا بازی کنند.

تاپ 12 شب

او ادامه داد: پرسپولیسی‌ها بازی سختی در فینال آسیا دارند، چرا که آن‌ها چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارند و این بازیکنان جزو مهره‌های تاثیرگذار بودند. همچنین بازیکنانی همانند شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و علی علیپور دیگر در تیم پرسپولیس نیستند و امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جای خالی جدا شده‌ها را پر کنند.

تیم اولسان کره جنوبی قوی تر از پرسپولیس است 

انتظاری درباره ارزیابی اش از تیم اولسان هیوندای کره جنوبی حریف پرسپولیس در فینال آسیا گفت: تیم کره‌ای قدرتمند و باکیفیت است و تاکنون شکستی در مسابقات آسیایی نداشته است. البته غیرت ایرانی در هر مسابقه‌ای مثال زدنی است و بازیکنان پرسپولیس می‌توانند برابر حریف خود موفق شوند. همچنین شرایط ۲ تیم یکسان نیست و تیم اولسان خیلی قوی‌تر از پرسپولیس است و حریف کره‌ای مدتی است که در شرایط مسابقات قرار دارد، اما پرسپولیس بازی تدارکاتی نداشته و یک مقدار این موضوع خطرناک است.

اظهارات فنونی زاده نشان از بی تجریگی اش دارد 

او درباره استوری توهین آمیز مهدی فنونی زاده بیان کرد: در حال حاضر بحث ۴۰ میلیون هوادار و اسم ایران در فینال آسیا مطرح است. به طور حتم در این شرایط سخت اقتصادی که گریبانگیر ما شده است، قهرمانی پرسپولیس می‌تواند هدیه ارزشمندی برای مردم ایران باشد. هجمه زیادی در این مدت از سوی تیم‌های استقلال، ذوب آهن و نساجی علیه پرسپولیس ایجاد شده است. به نظرم این اظهارات در شان و شخصیت فنونی زاده نیست. بازی فینال آسیا فارغ از رنگ‌ها است و اسم ایران در قطر مطرح می‌شود. آقای فنونی زاده! شما چطور دنبال شکست پرسپولیس هستید و این موضوع نشان از بی تجربگی شما دارد.

تاپ 12 شب

دوندگی و غیرت نتیجه بازی فینال آسیا را مشخص می کند 

انتظاری بیان کرد: امیدوارم با قهرمانی پرسپولیس در آسیا شاهد جشن ملی مردم در خیابان‌ها باشیم. ان شالله بازیکنان با همدلی و یکدلی در فینال آسیا بازی کنند. همچنین به قول علی پروین در بازی فینال دیگر تاکتیک مطرح نیست و دوندگی و غیرت می‌تواند نتیجه بازی را مشخص کند. دوست داریم بازیکنان در این شرایط شادی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

عبدی بهترین مهاجم برای بازی در فینال آسیا است 

او در پایان گفت: به نظرم سیستم ۱-۳-۲ -۴ در بازی فینال از سوی گل محمدی به کار گرفته می‌شود و مهدی عبدی بهترین مهاجم برای بازی کردن در خط حمله است، چون شرایط خوبی دارد و بازی‌های بیشتری انجام داده است. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با غیرت و با اصول بازی کنند. تیم ما در این ۳ سال یک بار به نیمه نهایی و ۲ بار به فینال آسیا راه یافته است و حریف کره‌ای هم از ما هراس دارد. مطمئن هستم که پرسپولیسی‌ها با دست پر به ایران برمی گردند و خوشبختانه بازیکنان اعتماد به نفس بالایی دارند و تیم یکدستی داریم. با وجود اینکه تماشاگران اندکی در ورزشگاه حضور دارند، اما انرژی مثبتی برای تیم می‌فرستند تا سرخپوشان بتوانند سنگ تمام گذاشته و با جام قهرمانی به ایران برگردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ان شاء الله با غیرت و تعصب سربازان ارتش سرخ آسیا قهرمان میشیم. به کوری چشم دشمنای داخلی که ۴۰۰۰کامنت برای برداولسان گذاشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
غیرت لنگیا فقط بابامسعوده
آخرین اخبار