لایروبی ۷۷۸ دستگاه پل در سیستان و بلوچستان انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات لایروبی و تنظیم بستر ۷۷۸ دستگاه پل از ابتدای مهر سال جاری تاکنون توسط نیرو‌های راهداری این اداره‌کل به منظور جلوگیری از سیلاب در استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان حفظ و نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی آن‌ها را از مهمترین وظایف راهداران برشمرد و افزود: نیرو‌های این اداره‌کل همه ساله با هدف پیشگیری از آب گرفتگی و وقوع سیلاب‌های احتمالی قبل از شروع فصل زمستان عملیات لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها را در اولویت کاری خود قرار می‌دهند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی سیستان و بلوچستان متاثر از توفان‌های گرد و غبار در سایر فصول سال نیز عملیات لایروبی پل‌ها توسط نیرو‌های راهداری انجام می‌شود تا بستر برای تردد روان کابران جاده‌ای فراهم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه فرآیند نگهداری از ابنیه فنی راه‌ها از قبیل پل‌ها بخش مهمی از عملیات راهداری محسوب می‌شود همکاران ما در این اداره همواره تمام تلاش خود را برای استفاده بهینه از امکانات و افزایش و دوام شبکه راه‌های استان با بهره‌گیری از روش‌های نوین بکار می‌گیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار