ملی پوش بدمینتون:

وضعیت مالی بدمینتون در حد صفر است/ دیوانه‌وار پرسپولیسی هستم

خانجانی، ملی پوش بدمینتون کشورمان گفت: وضعیت مالی بدمینتون اصلا خوب نیست و هیچ درآمدی از این رشته نداریم.

فرزین خانجانی، بدمینتون باز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت آمادگی خود گفت: در سطح استان تهران شرایط تمرینی مناسبی نداریم. سالن ما را به بخش خصوصی اجاره داده‌اند و توان مالی اجاره کردن سالن را نداریم.

او افزود: ۴ سال است که این اتفاق رخ داده است و شرایط تمرینی ما مناسب پیش نمی‌رود. هیئت بدمینتون استان تهران توانایی مالی ندارد و همکاری لازم را انجام نمی‌دهد. تمام بازیکنان تهران این مشکل را دارند، اما در قسمت ملی پوشان نمایان‌تر است زیرا باید تمرینات مداومی را پشت سر بگذارند.

خانجانی درباره وضعیت باشگاه خود، عنوان کرد: باشگاه ما با وجود شیوع ویروس کرونا ۴ هفته ابتدایی لیگ را با صدرنشینی به پایان رساند. از نظر باشگاهی شرایط خوبی داریم و از شانس زیادی برای کسب قهرمانی برخوردار هستیم.

او در ادامه افزود: شیوع ویروس کرونا برای تمام ورزشکاران جهان مشکل ایجاد کرده است. نمی‌توان خیلی به آن خرده گرفت، زیرا تمام دنیا در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری کووید ۱۹ هستند. این بیماری روی تمام رویداد‌ها از جمله ورزش، تأثیر منفی گذاشته است.

خانجانی در ادامه بیان کرد: امسال خیلی شرایط باشگاهی بهتر شده است، زیرا مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شوند و متمرکز نیستند. هیجان بازی‌ها خیلی بالا رفته است و اگر مشکل شیوع کرونا نبود، تماشاگران از تماشای رقابت‌ها لذت می‌بردند. حتی خودمان هم نمی‌توانیم پیش بینی کنیم نتیجه مسابقات چه می‌شود. در مورد شرایط تیم ملی بدمینتون، رویداد بین المللی برگزار نشده است و باید ببینیم وضعیت در آینده چگونه پیش خواهد رفت.

او در خصوص وضعیت مالی رشته بدمینتون گفت: وضعیت مالی بدمینتون در حد صفر است و هیچ درآمدی از این رشته نداریم. حتی از لحاظ تامین وسایل بدمینتون هم مشکل داریم. تامین راکت، کفش و توپ هزینه‌های زیادی را شامل می‌شود. به سختی با مشکلات کنار آمده‌ایم و امیدواریم مشکلات حل شود.

خانجانی در مورد بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: من واقعا دیوانه‌وار پرسپولیسی هستم. برای من اشک‌های شوق بعد از برد پرسپولیس قشنگ‌ترین لحظه دنیا خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار