همزمان با سراسر کشور:

مانور اصلاح ولتاژ شبکه توزیع برق اردبیل اجرا می‌شود

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع با رویکرد اصلاح ولتاژ و تعدیل معابر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: این مانور همزمان با سراسر کشور در روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذر ماه، به منظور سنجش میزان آمادگی پرسنل شاغل در صنعت برق با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا خواهد شد و شرکت توزیع برق استان اردبیل نیز در این مانور حضور جدی و پررنگ خواهد داشت.

او تعدیل معابر، بهینه نمودن سطح ولتاژ مشترکان، افزایش تاب آوری شبکه، باز آرایی بهینه شبکه موجود، کاهش طول شبکه فشار ضعیف، کاهش تلفات و افزایش رضایتمندی مشترکان را از اهداف اصلی برگزاری این مانور عنوان کرد و افزود: این رزمایش در ۹ نقطه از استان اردبیل و به صورت همزمان اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت: محدوده اجرای عملیات در شهر اردبیل و در محدوده امور یک برق اردبیل خیابان خیرین و خیابان کشاورز و در محدوده امور ۳ برق اردبیل، شهرک رضوان و در مدیریت برق پارس آباد محدوده اجرا در پشت بازاچه، روستای گوشلو و روستای آغدام خواهد بود.

قدیمی همچنین روستای آقا محمد بیگلو در محدوده مدیریت برق گرمی، خیابان سی متری در محدوده مدیریت برق خلخال و خیابان شهید زارع سرعین را از دیگر مکان‌های اجرای این عملیات برشمرد و افزود: این مانور از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۷ آذرماه آغاز و ۲۹ اکیپ عملیاتی در این مانور فعالیت خواهند کرد.

او اقدامات اجرایی در این مانور را نصب یک دستگاه اتوبوستر و تبدیل ۹.۴ کیلومتر سیم مسی فرسوده به کابل خودنگهدار عنوان کرد و هم چنین تعویض و احداث ۶ دستگاه پست هوایی، جابجایی و متعادل سازی بار فید‌ها و افزایش سطح مقطع فشار ضعیف به طول ۹.۴ کیلومتر را از دیگر اقدامات اجرایی این عملیات دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به رعایت نکات ایمنی در انجام مانور اشاره کرد و افزود: کامل بودن لوازم ایمنی فردی، گروهی و نیز رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و از همکاران خواست این موارد را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.