برپایی نشست مجازی طنزخوانی خندیشه در شیراز

معاون فرهنگی هنری و مسئول دفتر طنز حوزه هنری فارس گفت: نشست هفتگی طنزخوانی خندیشه این هفته نیز در فضای مجازی میزبان علاقه مندان طنز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قیصری دبیر محفل طنز خندیشه، گفت: به سبب بروز همه گیری کرونا مدتی است که امکان برگزاری حضوری جلسات خندیشه را نداریم  که به برگزاری برخط یا آنلاین این رویداد رو آوردیم.

او، بیان کرد: این جلسات هر هفته چهارشنبه‌ها از ساعت ۲۲ برگزار می‌شود و در چند هفته نخست نیز این رویداد به میزبانی صفحات مجازی برخی از هنرمندان و اعضای مجموعه طنز خندیشه برگزار می‌شود.

قیصری، تصریح کرد: در این جلسات به سبب ویژگی‌های فضای مجازی دستمان بازتر است و امکان دعوت از طنزپزدازان سایر استان‌ها و چهره‌های خوشنام ملی را نیز داریم.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، ادامه داد: در هفته‌های گذشته نیز برخی از این چهره‌های مطرح طنز را دعوت کردیم که انتظار می رود با ادامه این روند و دعوت از سایر هنرمندان خوشنام ملی فضایی برای تبادل افکار و آثار بین آنان و هنرمندان فارس بوجود آید.

او، افزود: محفل طنز خندیشه در دو، سه سال اخیر توانسته است خونی تازه در رگ‌های طنز فارس جاری کند که امید است این امکان تازه نیز ما را در باززایی و نوزایی در مسیر طنز متعهدانه و ارزشمند یاری کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار