سرمربی تیم فوتبال نساجی:

بازی با مس رفسنجان با چاشنی جنگندگی همراه است/ امیدوارم عدالت داوری شامل حال تیم ما شود

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم مس رفسنجان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: تیم مس رفسنجان با وجود اینکه از لیگ یک صعود کرده، اما تیم قابل احترامی است. این تیم بازی‌های خوبی ارائه کرده و از کادر فنی خوبی هم برخوردار است. اتفاقات هفته گذشته را همانند پیروزی برابر آلومینیوم اراک فراموش کردیم. سعی می‌کنیم بعد از اتفاقات بازی با سپاهان مقابل مس رفسنجان هم بازی خوبی انجام دهیم و هواداران‌مان را شاد کنیم.

او ادامه داد: ما هواداران بی‌نظیری داریم و در این هفته قوت قلب خوبی برای ما بودند و نشان دادند که جزو خاص‌ترین‌ها در فوتبال کشورمان هستند. ما همه  تلاش خود را می‌کنیم تا آن‌ها را شاد کنیم. بازی فردا یک دیدار تاکتیکی محسوب می‌شود که  چاشنی جنگندگی هم در آن ترکیب شده است.

نظری و جان‌ملکی  را  برابر مس رفسنجان در اختیار نداریم 

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره مصدومیت محمدمهدی نظری بیان کرد: مهدی نظری و امیر مهدی جان ملکی را برای بازی فردا در اختیار نداریم. احسان قهاری و مجتبی ممشلی هم در حال تلاش هستند که  به تیم اضافه شوند تا کمک کنند. البته  با نفراتی که در اختیار داریم هیچ نگرانی بابت غیبت بازیکنان‌مان نداریم و مقابل مس رفسنجان با تمام قوا بازی خواهیم کرد.

فاضلی درباره قضاوت داوران در هفته‌های گذشته گفت: ما از داوری در بازی تراکتور آسیب دیدیم.کارشناسان درباره گل چهارم سپاهان گفتند که اشتباه بود. البته موضوع این است که اشتباهات عمدی نیست و سهوی است و امیدوارم که در ادامه کار کمتر از داوری آسیب ببینیم و عدالت شامل حال‌مان شود. ما هم کمک می‌کنیم تا فضا طوری فراهم باشد که داوری‌های ما به سمت مثبت حرکت کند.  


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار