لواندوفسکی در مقابل برندگان همیشگی جایزه بهترین بازیکن سال جهان

امشب در زوریخ برنده بهترین بازیکن فیفا در سال ۲۰۲۰ از میان ۳ نامزد نهایی این عنوان معرفی خواهد شد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل as امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران مراسم بهترین بازیکن سال فیفا در زوریخ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، مراسمی که در آن از میان کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی یک نفر به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب خواهد شد.

اما در بین سه نامزد نهایی، مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌تواند اولین جایزه بین المللی دوران فوتبال خود را در سال ۲۰۲۰  کسب کند. سالی که در آن هر پنج عنوان تیمی با بایرن مونیخ را در فوتبال آلمان و اروپا کسب کرد و توانست در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین گلزن مسابقات نام خود را ثبت کند.

در این فصل به علت همه گیری ویروس کرونا مراسم توپ طلا که توسط فرانس فوتبال برگزار می‌شد  لغو و به تعویق افتاد و به همین علت جایزه بهترین بازیکن سال جهان که توسط فیفا انتخاب می‌شود از اعتبار مهم‌تر و بیشتری در این فصل برخوردار است و این مهاجم لهستانی امیدوار است که در کنار ۲ ستاره دنیای فوتبال که هر سال به عنوان یکی از نامزد‌های نهایی این جایزه انتخاب می‌شوند بتواند برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان شود.

سال گذشته لیونل مسی آرژانتینی موفق به کسب این عنوان شد.


بیشتر خوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: لواندوفسکی ، رونالدو ، مسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.