فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر:

پنج هزار بسته کمک معیشتی در سلسله توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر گفت: پنج هزار بسته کمک معیشتی و اقلام بهداشتی به ارزش سه میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر گفت: پنج هزار بسته کمک معیشتی و اقلام بهداشتی به ارزش سه میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ محمود یوسفوند اظهار داشت: این میزان کمک‌های مردمی از طریق خیرین، موکب ها، ادارات، نهاد‌ها و شبکه بهداشت و درمان جمع آوری و پس از سازمان‌دهی توسط قرارگاه شهید سلیمانی توزیع شد.

او افزود: قرارگاه شهید سلیمانی از نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا در شهرستان سلسله ایجاد شد که نقش مهمی در جمع آوری کمک‌های مردمی و جلوگیری از فعالیت‌های جزیره‌ای برای شناسایی نیازمندان و توزیع کمک‌ها داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در شهرستان عنوان کرد: این طرح با آموزش، نظارت و مراقبت همگانی محله محور خانواده‌ها توسط بسیجیان و سپاهیان، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، داوطلبان هلال‌احمر و همکاری شهرداری در حال برگزاری است.

یوسفوند ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه بین سپاه پاسداران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای کاهش شیوع کرونا، بیش از ۲۲۰ نفر از بسیجیان سلسله در قالب ۱۰ تیم، ۱۱۰ پایگاه بسیج و ۵۶ پایگاه سلامت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خدمت می‌کنند.

او تصریح کرد: در این طرح، ضمن توزیع اقلام بهداشتی، مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا و دوری از برگزاری دورهمی‌های فامیلی در آستانه شب یلدا توصیه می‌شوند و اقدامات لازم برای شناسایی افراد مشکوک و قرنطینه بیماران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.