۲۵۰۰ متر دیوار نویسی غیرمجاز در منطقه چهار امحا شد

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از امحای بیش از دو هزار و ۵۰۰ متر مربع دیوار نویسی نامتعارف و بدون مجوز در منطقه ۴ کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیرحسین کاظمینی، مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج با بیان این که هرگونه تبلیغات و دیوار نویسی های غیرمجاز، نقض آشکار حقوق شهروندی است و به طور جدی با آن برخورد می کنیم، گفت:  به منظور حذف آلودگی بصری پاکسازی و امحا دیوار نویسی های غیرمجاز و نازیبا، رنگ آمیزی روی دیوارهای را آغاز کرده ایم.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج افزود: واحد زیباسازی منطقه طی گشت‌های مستمر خود نسبت به پاکسازی و امحای شعار نویسی ها، دیوارنویسی و پوستر های تبلیغاتی نامتعارف و غیر مجاز  اقدام می کند، طی هفته گذشته بیش از ۳۰ مورد تابلو غیرمجاز جمع آوری و دو هزار و ۵۰۰ متر دیوارنگاری و تبلیغات محیطی شهری نا موزون و غیرمجاز در بلوارهای چهارباندی،ارم،گل‌ها و ولیعصر (عج)  رنگ آمیزی شد. 

کاظمینی همچنین به جمع آوری پایه چراغ های مستهلک و داربست های غیر مجار و پاکسازی بنرهای شناور اشاره کرد و گفت: طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری ها، آگهی ها و دیوار نویسی های غیر مجاز جرم محسوب می‌شود و در محضر قانون ارتکاب به جرم در این گونه موارد به نوعی نقض آشکار حقوق شهروندی است.

انتهای پیام /ر .ن 

برچسب ها: زیباسازی ، رنگ آمیزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.