اجرای ۲۵۰ عملیات دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در ۲۰۲۰

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد در سال میلادی جاری بیش از ۲۵۰ عملیات انجام داده‌ که به دستگیری و هلاکت بیش از ۵۰۰ تروریست منجر شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از انجام بیش از ۲۵۰ عملیات نظامی علیه گروه تروریستی داعش طی سال ۲۰۲۰ خبر داد و اعلام کرد که بیش از ۵۰۰ تروریست داعشی در جریان عملیات دستگیر شده‌اند یا به هلاکت رسیده‌اند.

در بیانیه دستگاه مبارزه با تروریسم آمده است: با دستورات مستقیم فرمانده کل نیرو‌های مسلح و با نظارت و برنامه ریزی مستقیم عبدالوهاب الاسدی، رئیس دستگاه مبارزه با تروریسم؛ این دستگاه و یگان‌های تاکتیکی عملیات ویژه توانستند ۲۵۳ عملیات را طی سال جاری انجام دهند.

بر اساس این بیانیه، مبارزه با تروریسم عراق توانست طی این عملیات‌ها ۲۹۲ تروریست را دستگیر کند و ۲۰۶ را به هلاکت برساند و عملیات‌های مذکور با پشتیبانی هوایی جنگنده‌های ارتش عراق و ائتلاف بین المللی صورت گرفته است.

گروه‌های امنیت دیجیتال وابسته به دستگاه مبارزه با تروریسم نیز توانستند ۲۶۲۸۰ حساب متعلق به گروهک‌های تروریستی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان را تحت نظر قرار دهند.

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که با هدف قرار دادن هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش و پیگرد شبکه‌های اینترنتی مورد استفاده آنان که نفرت و افراط‌گرایی را ترویج می‌کنند، فضایی امن و باثبات برای زندگی مردم عراق ایجاد کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار