محمود زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زمان تکمیل آورده مسکن ملی تمدید نمی‌شود؛ ساعت ۲۴ امشب آخرین مهلت

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: متقاضیان مسکن ملی تنها تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند تا آورده خود را پرداخت کنند.

محمود محمود زاده معاون وزیر راه‌وشهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه امروز آخرین روزی است که متقاضیان می‌توانند آورده خود را برای واحد‌های مسکن ملی تکمیل و پرداخت کنند، افزود: متقاضیانی که تاکنون پیامک تکمیل آورده دریافت نکرده بودند و یا کم‌تر از ۴۰ میلیون تومان آورده خود را پرداخت کرده‌ بودند،  تا ساعت ۲۴ امشب می‌توانند آورده خود را تکمیل کنند.

او ادامه داد: بعد از ساعت ۲۴ امشب به هیچ عنوان متقاضیان نمی‌توانند آورده خود را پرداخت کنند و البته این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود و متقاضیانی که در این مدت آورده خود را تکمیل نکنند حذف و سایر متقاضیان جایگزین آن‌ها می‌شوند.


بیشتر بخوانید


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این امکان فراهم شده که متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی هم آورده خود را تکمیل کنند، افزود: برخی از متقاضیان تصور می‌کنند که تنها در ساعات کار بانکی می‌توانند آورده خود را تکمیل کنند، اما با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور متقاضیان می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنتی هم آورده خود را تکمیل کنند.

ایجاد ظرفیت‌های جدید برای ثبت نام در شهر‌های مختلف

محمود زاده با بیان اینکه از فردا با توجه به ظرفیت‌هایی که ایجاد شده در شهر‌های مختلف و همزمان با تخصیص زمین به این شهر‌ها امکان ثبت نام‌های جدید ایجاد می‌شود، تصریح کرد: متقاضیان در فهرست‌های ذخیزه جایگزین متقاضیان حذف شده در طرح اقدام ملی مسکن خواهند شد.

او با اشاره به اینکه در تهران فعلا هیچ ثبت نامی برای مسکن ملی نداریم، گفت: اما در سایر شهر‌ها ظرفیت‌های جدیدی ممکن است ایجاد شود که به زودی بعد از تکمیل ثبت نام و پایان مهلت پرداخت آورده، اعلام خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه استقبال متقاضیان از طرح اقدام ملی مسکن بسیار خوب بوده است، گفت: استقبال از سمت متقاضیان بسیار عالی بوده، اما در برخی از شهر‌ها به دلیل ظرفیت‌های محدودی که داشتیم نتوانستیم ثبت نام‌ها را انجام دهیم که با تکمیل اراضی می‌توانیم از این متقاضیان استفاده کنیم.

محمود زاده با اشاره به اینکه تاکنون چندین بار برای تکمیل آورده متقاضیان مهلت اعلام کرده‌ایم، افزود: خوشبختانه بسیاری از متقاضیان آورده خود را تکمیل کرده‌اند و آن تعدادی هم که باقی مانده باید در اولین فرصت و تا ساعت ۲۴ امشب ۴۰ میلیون تومان خود را پرداخت کنند.

او اظهار کرد: آورده اولیه برای متقاضیان ۴۰ میلیون تومان است و سایر آورده‌ها هم متناسب با پیشرفت واحد مسکونی در شهر‌های مختلف در چندین مرحله پرداخت می‌شود.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی در پایان تصریح کرد: سرعت اجرای پروژه‌ها بسیار خوب بوده و تکمیل آورده متقاضیان هم خود نقش موثری در تکمیل آورده متقاضیان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۳ دی ۱۳۹۹
آقای محمودزاده ،کجا سرعت پیشرفت خوبه!!!
ما 4ماهه در شهرستان داراب استان فارس ثبت نام کردیم ،دور تا دور شهرهم فراوان زمین منابع ملی،اول که ماه قبل یه اسمس فرستادن برامون که :شهر شما زمین نداره بیایین پولتون را تحویل بگیرید.ما رفتیم بنیاد مسکن،گفتن ک:راه وشهرسازی داره کوتاهی میکنه؛بعد رفتیم راه وشهرسازی اونا گفتن که :تا یک ماه دیگه مشاور زمین مشخص میکنه....
خلاصه هم بنیاد مسکن و هم راه وشهرسازی که جفتش زیرمجموعه جنابعالیه داران پاسکاری میکنن...
خلاصه شهر ما مسیول دلسوز نداره...
حالا اگه پیام ما را شنیدی ،خودت یه روز به عنوان ارباب رجوع برو این اداره ها...
Iran (Islamic Republic of)
امیر قنبری جلفایی
۲۱:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سلام وعرض احترام.بنده حقیرثبت نام کردم،شهرشیراز،گفتندکه شما دوره دوم هستیدوبایدصبرکنیدتاجایگزین شوید؟من خیلی به این سرپناه احتیاج دارم،وتمام شرایط ثبت نام را دارم.لطفا رسیدگی کنید،تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
چرا زمین مفت مصالح هم خودتون دارید مفت فقط پول کارگر و مهندس چرا اینقدر مسکنش گرون در میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
سلام.برای ما که اول پیامک اومد جهت تطبیق مدارک به بنیاد مسکن مراجعه کنید و بلافاصله پیام اومد به علت کرونا طبق زمانبندی اعلامی تا پایان آذر مراجعه کنید.دیدم خبری نشد پنج شش روز پیش بعد از چند بار مراجعه و موفق شدن دیدار با مسئول این کار گفت که ظرفیت تکمیله..گفتم مگه قرار نبود طبق زمانبندی اعلامی مراجعه کنیم!ما را ارجاع داد به یه دفتر پیشخوان دولت..رفتم طرف میگه که از ۱۵ آذر دسترسی نداریم...آخه این چه وضع اطلاع رسانیه..اینمبلغ را با بدبختی جور کردم و از ترس اینکه مهلت واریز کم باشه جایی سرمایه گذاری نکردم و فقط گذاشتم توی حسابم باشه و حالا هم هیچی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
من ثبت نام کرده بودم فهمیدم اینا همش کشک و هیچ امتیازی نمی‌دن هیچ ،پول زمینم ازت میگیرن و وام 18درصدی بانک مسکن و آخرش سیصد چهارصد میلیون در میاد انصراف دادم و پولمم گرفتم،سیصد چهار صد میلیون داشتم خونه می‌خریدم نه منت این دولت و بدهکارم بشم تا آخر عمرم قسط و وام بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
پول بابت مسکنی بدهیم که معلوم نیست چه قیمتی داره .کی می سازند و مدرکی بهمون نمی دهند.اعتماد به این دولت گناه کبیره است.خدایا خودت به داد این مردم عزیز برس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اگر قانون مالیات از خانه های خالی و مالیات از افراد با ۵ خانه و آپارتمان بخوبی و سریع اجرا شود، شاهد کاهش دستکم ۲۵ درصدی قیمت خانه خواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۹:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
یک بار آورده مان رو دادیم دست دولت، توی بورس برای هفت پشتمون بسه.!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۲۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
چون پای پول در میانه // بازم تمدیش میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
من که همون اول اورده ی اولیه رو هم نمیتونستم جور کنم انصراف دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
از سردبیر محترم عاجزانه خواهش میکنم پیگیر تعاونی مسکن برای معلمان و بازنشستگان که سال ۸۱ثبت نام کردیم به امید خانه دار شدن پول هم ریختیم در استان اردبیل شهرستان مشگین شهر هنوز هم که هنوزه هیچ خبری نیست بنده بازنشست شدم الان هنوز خانه ام را تحویل نگرفتم لطفا پیگیری کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
من از تیر ماه واریز کردم هنوز هیچ چیز معلوم نیست
پیگیری میکنم از اداره کل میگند هنوز برنامه ای ندارند
تو این فکر هستم انصراف بدم
نزدیک ۶ ماه گذشته و اینا هیچ برنامه ای ندارند و فقط حرف میزنند ،کی میخوان بسازند،کی میخوان تحویل بدند
فک کنم به نوه و نتیجه هامون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
این چه طرحی هست اخه بیشتر کساییم که ثبت نام کرده بودن کشیدن کنار الان کسی که ۳۰۰،۴۰۰ میلیون پول داره یه ذره هم میذاره روش میره خودش بهترین خونه رو میسازه برا خودش دیگه معطل مسکنی نمیشه که معلوم نیست کجاست کی قراره ساخته بشه کی تحویل بدن بابا مردم دارن زیر فشار اقتصادی له میشن انقدر مشکل درکش
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۲۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خواهشاً مسکن‌های مهر را به اسم مسکن ملی تحویل ندهید چون صاحب دارند.علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
هنوز خانه های ما را که بازنشسته آموزش و پرورش هستم سال۸۱ثبت نام کردم ندادن چطور مسکن ملی ثبت نام میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خدا کجا 40تومن بدیم این تازه اولشه همون چادر زندگی کنیم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
خرناسه
۱۷:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خیلی عالیه قیمت مسکن رو میاره زیر صفر
آخرین اخبار