بیش از صد فروشگاه اپل در سراسر دنیا تعطیل شد

شرکت اپل تصمیم گرفت باری دیگر به صورت ناگهانی نمایندگی های فروش خود در سراسر دنیا را تعطیل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل امروز اقدام جالب و ناگهانی را انجام داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، اپل طی اقدامی عجیب تمامی فروشگاه‌های رسمی خود در کالیفرنیا را تعطیل کرد. خبر منتشر شده همچنین شامل تعطیلی برخی نمایندگی‌های این ابرقدرت دنیای گوشی‌های هوشمند مکزیک، برزیل، انگلیس و نقاط دیگر دیگر آمریکا می‌شود.

با توجه به آن که شرکت اپل هفته گذشته نیز تعدادی از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی خود در آلمان و هلند تعطیل کرده بود می‌توان گفت تاکنون بیش از ۱۰۰ فروشگاه رسمی این مجموعه تعطیل شده‌اند. با توجه به ارقام ذکر شده تقریبا یک پنجم کل نمایندگی‌های اپل در سراسر دنیا اکنون در تعطیلی به سر می‌برند که این امری نامتعارف به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید


علت تعطیلی نمایندگی‌های اپل

علت تعطیلی نمایندگی‌های اپل

از تمامی فروشگاه‌هایی که در کالیفرنیا تعطیل شده‌اند چهار نمونه از آن‌ها در تنسی، سه مورد در یوتا، چهار مورد در مینه‌سوتا، دو عدد در اوکلاهاما قرار داشته‌اند. همچنین تمامی نمایندگی‌های مناطق پرتلند، اورگان، انکورج، آلاسکا، اوماها، نبراسکا و آلبوکرک نیز تعطیل شده‌اند. با وجود آن که اقدامات اپل ناگهانی به نظر می‌رسند اما می‌توان اظهار داشت علت اصلی تعطیلی شعبه‌های مختلف فروشگاه این مجموعه به دلیل شیوع وحشتناک کرونا در کالیفرنیا صورت گرفته، به طوری که این منطقه طی چهار روز گذشته به صورت پیاپی رکورد جان باختگان ویروس کرونا را شکسته است.

تعطیلی نمایندگی‌های اپل در انگلیس نیز به دلیل مشابهی صورت گرفته و این مجموعه تنها سعی کرده از قوانین کشور مذکور پیروی کند. اپل طی بیانیه‌ای رسمی درباره نمایندگی‌های خود در انگلیس نوشت: "به دلیل شرایط پیش آمده به دنبال شیوع دوباره ویروس کرونا ما برخی از نمایندگی‌های خود در کشور را تعطیل می‌کنیم تا از محدودیت‌ها حمایت کرده باشیم". گفتنی است؛ این بیانیه رسمی درست پس از اعمال قوانین جدید در انگلیس منتشر شد. بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس طی سخنرانی اخیر خود قوانین و محدودیت‌های جدیدی را اعلام کرد که به دنبال آن شرکت اپل نیز از آن‌ها پیروی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار