بزودی در شهرستان نهبندان؛

۲۶۳ کیلومتر فیبرنوری در نهبندان اجرایی می شود

آذری نصرآباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی از اجرای ۲۶۳ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان نهبندان خبر داد.

آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: راه اندازی سایت‌ های همراه با پوشش ۴G، توسعه فیبر نوری و شبکه و همچنین توسعه اینترنت ثابت در روستا‌ های شهرستان نهبندان از اهداف و برنامه ‌های مخابرات منطقه است.

او افزود: بر اساس برنامه تعریف شده با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۲۶۳ کیلومتر اجرای فیبرنوری در پروژه‌ های USO در سطح شهرستان نهبندان پیش بینی شده و اجرای آن آغاز خواهد شد.

آذری نصرآباد ادامه داد: اجرای این طرح نیازمند همراهی و همکاری ادارات شهرستانی و حمایت فرمانداری است تا بتوانیم گام‌ های موثری را در جهت خدمت رسانی به هم استانی‌ ها برداریم.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: به محض تامین برخی تجهیزات، ارتقای سایت ‌های تلفن همراه به ۴G از دیگر برنامه‌ های مخابرات در سطح شهرستان نهبندان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


در ادامه فرماندار شهرستان نهبندان خواستار بهبود و ارتقای شاخص‌ های مخابراتی و ارتباطی شد و مهمترین خواسته ‌ها و نیاز‌های ارتباطی این شهرستان از جمله پوشش آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی را مطرح کرد.

بیکی فرماندار شهرستان نهبندان گفت: امروزه بخش عمده‌ای از متقاضیان اینترنت پرسرعت، دانش ‌آموزان و معلمان هستند.

او افزود: آنها مجبورند از راه دور و با استفاده از روش‌های غیرحضوری آموزش‌ ها را فرا گرفته یا ارائه دهند بنابراین یکی از نیاز‌های ضروری شهرستان توسعه ارتباطات و اینترنت پرسرعت است.

فرماندار شهرستان نهبندان عنوان کرد: اجرای فیبرنوری یکی از نیاز‌های ضروری در حال حاضر است که کمک شایانی به توسعه و ارتقای خدمات خواهد کرد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با فرماندار شهرستان نهبندان دیدار و در ارتباط با مشکلات حوزه ارتباطی و زیرساختی شهرستان گفت و گو کردند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.