ساخت و تکمیل ۲۱۴ کلاس درس در همدان

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان از ساخت و تکمیل ۹۹ طرح مدرسه سازی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسین مرادی، مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به ساخت ۹۹ طرح مدرسه سازی در سال جاری، گفت: برای ساخت این پروژه‌ها ۳۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او از ۲۱۴ پروژه مدرسه سازی در دست اجرا در استان خبر داد و افزود: تاکنون برای این طرح ۳۸۲ میلیارد و ۲۷ میلیون ریال هزینه شده که تکمیل آن‌ها به ۸۶۰ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه ۱۳طرح تا پایان سال باید تحویل داده شود، افزود: تاکنون برای ساخت این طرح‌ها ۱۳ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال هزینه شده و برای تکمیل آن به بیش از ۱۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

او بیان کرد: برای ساخت و تکمیل پروژه‌های ذکر شده ۵۸ خیر مدرسه‌ساز مشارکت کردند.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان در بخش دیگری از سخنانش از تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی ۴۰ مدرسه خبر داد و گفت: تاکنون ۲۴ میلیارد ریال برای آن‌ها هزینه شده و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای تکمیل آن‌ها مورد نیاز است.

مرادی عنوان کرد: ۴۰۰ مدرسه در استان نیاز به تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی دارند که برای انجام آن به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.