برگزاری جشنواره‌های هنر‌های مفهومی، تجسمی کرمانشاه

رئیس انجمن طراحان و گرافیک کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره‌های هنر‌های مفهومی، تجسمی کرمانشاه در سال‌های ۹۷ و ۹۸ ابراز امیدواری کرد با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان این جشنواره سال آینده در سطح منطقه‌ای برگزار شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، روزبه امیریان رئیس انجمن طراحان و گرافیک کرمانشاه گفت : هنر‌های مفهومی یا مدرن از روش‌های مختلف و محیط پیرامون تنها برای بیان مفهوم یک موضوع استفاده می‌کنند.

او هنر‌های مفهومی، تجسمی استان کرمانشاه را شامل رشته مجسمه سازی، تصویر، عکاسی، نقاشی، طراحی و گرافیک، خوشنویسی و نگارگری دانست.

امیریان، کرمانشاه را دومین استان بعد از تهران در کشور دانست که جشنواره هنری‌های مفهومی، تجسمی برگزار می‌کند و جایگاه هنرمندان کرمانشاه را در سطح ملی برجسته عنوان کرد.

او بابیان اینکه اولین جشنواره هنر‌های مفهومی، تجسمی استان با حمایت معاونت اجتماعی استانداری و دومین جشواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح برگزار شد، افزود: با هم افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی سومین جشنواره هنر‌های مفهومی، تجسمی در سطح پنج استان غرب کشور برگزار شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.