نقش جوانان در گام دوم انقلاب

امام جمعه انار به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اشاره کرد و گفت: این قشر باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب خود حفاظت و حراست کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: در حماسه نهم دی ماه سال ۸۸، ملت ایران با پشتوانه عاشورای حسینی توانست یک توطئه ریشه‌دار و مهم را از بین ببرد.

او افزود: گرامیداشت و پاسداشت حماسه ۹ دی به این است که امروز آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی حفظ و در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده است و با وحدت و یکپارچگی فتنه های آینده فتنه گران خنثی می شوند.

حجت الاسلام منتظری به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اشاره و تصریح کرد: دهه‌های آینده دهه شماست و شمایید که باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب خود حفاظت و حراست کنید.

او بیان داشت: باید انقلاب را برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی به منظور طلوع خورشید ولایت عظمی نزدیک کنید.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: رهبر معظم انقلاب شهید حاج قاسم را به عنوان یک مکتب معرفی کردند و فرمودند: "به حاج قاسم سلیمانی شهید عزیز به عنوان یک مکتب، یک راه یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنید."

او افزود: نمایه های مکتب حاج قاسم که در بیانات رهبر معظم انقلاب بیان شده، پیروزی در جهاد اکبر، تلاش بی وقفه در طول سالیان خدمت، حفظ تقوا و معنویات در طول دوران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه انار تصریح کرد: تحمل زحمت ها و رنج ها ، شجاعت در میدان های نظامی و سیاسی، مردمی بودن و سخنان اثرگذار، شجاعت و روحیه مقاومت ، فداکاری، درایت و تیزهوشی از نمایه های دیگر مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

او بیان داشت: مراسم ایام فاطمیه هم مانند ایام محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، در مکان های وسیعی که سقف بلند داشته باشد با جمعیت محدود، به طور مختصر و مفید برگزار شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار