نصب ۱۵ هزار پلاک در مسکن مهر شاهرود

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با بیان اینکه تعداد ۶۰ هزار پلاک جدید در شهر شاهرود نصب خواهد شد گفت: درگام نخست نصب ۱۵ هزار پلاک مسکن های مهر در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود در نشستی با حضور سرپرست اداره کل پست استان گفت: اختصاص پلاک واحد شهری و کد پستی برای تمام املاک در شهر شاهرود پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه نبود پلاک پستی در برخی املاک شهر شاهرود به ویژه در شهرک ها و محلات تازه تاسیس مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است، تصریح کرد: اداره پست می تواند با اجرای طرح هایی چون مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی، از موازی کاری در دستگاه های اجرایی بکاهد.

جلالی امانت داری را از بارزترین صفات نیکوی پست ایران برشمرد و افزود: اداره پست می تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها خدمات مناسب را به مردم ارائه دهد و نقش مهمی را در کاهش تردد و هزینه های همشهریان ایفا نماید.

سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود ابراز داشت: مردم به واسطه امانت داری و حفاظت از مرسولات مختلف و انجام درست و سریع برخی خدمات، به پست اعتماد بالایی دارند و این اعتماد، مهم ترین سرمایه پست به حساب می آید.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.