۲ سارق لوازم داخل خودرو در دام پلیس

رئیس پایگاه چهارم تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو با سابقه ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم تهران بزرگ اظهار کرد: پرونده‌ای در کلانتری ۱۲۶ "تهرانپارس" مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو تشکیل شد و چکیده پرونده حاکی از این بود، شاکی بیست و چهارم آبان ماه امسال خودروی پژو ۲۰۶ خود را در کوچه پارک کرده که پس از مراجعه متوجه شده، سارق یا سارقان با کج کردن کلاف درب سمت راننده سیستم صوتی خودرو را به ارزش تقریبی ۲۵ میلیون تومان سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پرونده برای تحقیقات پلیسی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد، عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به صحنه جرم مراجعه کردند و در تحقیقات میدانی دریافتند، سرقت کار ۲ نفر بوده و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت هوندای مشکی در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد انجام شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: کارآگاهان با رصد‌های شبانه روزی در فضای مجازی دریافتند که یکی از متهمان قصد فروش سیستم صوتی مال باخته را دارد و پس از شناسایی این فرد، مخفیگاهش نیز شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی سارقی به نام "سهراب" دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به جرم ارتکابی اعتراف کرد، افزود: متهم در بررسی‌های پلیسی معترف شد، با همدستی یکی از دوستان خود به نام "معین" در ساعات ۰۱:۰۰ تا ۰۶:۰۰ بامداد در خیابان پرسه زنی و خودرو‌های دارای سیستم صوتی گرانقیمت را شناسایی کرده و پس از سرقت، اموال را در فضای مجازی می‌فروختند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ مجیدی تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد و در نهایت هر ۲ متهم به ۴۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با دستور قضایی هر ۲ سارق برای شناسایی سایر مال باختگان و کشف جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار