دوگانه سوز کردن یارانه‌ای تاکسی‌های اینترنتی تا ۲ هفته دیگر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آغاز ثبت نام دوگانه سوز کردن یارانه‌ای تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها تا دو هفته آینده خبر داد.

دوگانه سوز کردن یارانه‌ای تاکسی‌های اینترنتی تا ۲ هفته دیگربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امین روستایی گفت:نام نویسی و گازسوز کردن خودرو‌های عمومی و وانت بار‌ها چند ماهی است که آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک شاهد گازسوز کردن یارانه‌ای خودرو‌های اینترنتی و آژانس‌های جابجایی بار و مسافر خواهیم بود.

روستایی افزود: آمار تعداد تاکسی‌های اینترنتی جمع آوری و استخراج شده است که پیش‌بینی‌های انجام شده نشان از استقبال دارندگان این نوع خودرو‌ها برای گازسوز کردن خودرو دارد.

او یادآور شد: اکنون دوگانه سوزکردن رایگان خودرو‌های عمومی تاکسی و وانت بار‌ها در حال انجام است و تاکنون حدود ۲۰۰۰ خودرو در منطقه همدان با استفاده از تسهیلات رایگان وزارت نفت دوگانه سوز شده اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان درباره ثبت نام مسافربر‌های شخصی متذکر شد: تبدیل خودرو‌های شخصی از بنزین سوز به دوگانه سوز در این طرح قطعا همانند رویه تبدیل سوخت خودرو‌های عمومی نیست بلکه درصدی از مبلغ از منابع دولت تأمین و بقیه را دارنده خودرو تقبل خواهد کرد.

روستایی گفت: با فراهم شدن شرایط و اعلام فراخوان عمومی، ثبت نام همچون گذشته در وبگاه gcr.niopdc.ir انجام خواهد شد.

او بیان کرد: تنوع پلاک‌های انتظامی و اعمال محدودیت‌های کرونایی، راه‌اندازی زیر ساخت‌های لازم را با اندکی تأخیر مواجه کرد، اما خوشبختانه مجوز‌های لازم برای اجرای طرح یارانه‌ای دوگانه سوز کردن تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها گرفته شده و به زودی در کشور و به دنبال آن در استان کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار