درخواست فلین از حامیان ترامپ برای برپایی تجمعات اعتراضی سراسری

مشاور امنیت ملی سابق رئیس جمهور آمریکا از حامیان ترامپ در سراسر آمریکا خواست اعتراض خودشان را نسبت به نتایج انتخابات اعلام کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در پیامی در صفحه توئیتر خود از حامیان دونالد ترامپ در سراسر آمریکا خواست اعتراض خودشان را اعلام کنند.

او نوشت: آن‌هایی که نمی‌توانند در روز ۶ ژانویه در پایتخت باشند باید تجمعات مسالمت آمیزی در مراکز ایالت‌ها در اعتراض به انتخاباتی که با تقلب برگزار شد برپا کنند.

از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از یک ماه می‌گذرد، اما چیزی که تغییر نکرده ترامپ و ادعاهایش در خصوص تقلب و دستکاری نتیجه انتخابات سوم نوامبر است. در حالیکه روز‌های حضور ترامپ در کاخ سفید به شماره افتاده است، او کماکان معتقد است تقلب او را از دور دوم ریاست جمهوری محروم کرده است.

برغم تائید پیروزی بایدن از سوی مجمع برگزینندگان آمریکا، ترامپ کماکان بر ساز رنگ باخته تقلب در انتخابات می‌دمد، آنهم در شرایطی که قریب به ۶۰ دعوی حقوقی بی سند و مدرک او بدون هیچ نتیجه‌ای از سوی ایالت‌های مختلف رد شده است. حال قرار است پس از شکست پروژه تقلب انتخاباتی ترامپ، بار دیگر دعوی حقوقی او در دیوان عالی مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار