نوجوانان مهابادی برگزیده مهرواره داستان‌نویسی "دنیای ما زیباست" شدند

دو بانوی نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد عنوان برگزیده مهرواره داستان‌نویسی "دنیای ما زیباست" را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نصرتی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: پریا رضوان فر و ثریا پسوه‌ای اعضای مرکز شماره ۲ کانون مهاباد در بخش ۱۵ سال به بالا (نوجوان) حائز عنوان برگزیده مهرواره داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست» شدند.

نصرتی افزود: در این مهرواره که فراخوان آن در پاییز امسال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک منتشر شده بود تعداد ۶۱۷ اثر از سوی ۵۷۰ کودک و نوجوان به دبیرخانه رسید و پس از بررسی در مرحله اولیه، ۲۷۳ اثر داستانی به مرحله پایانی راه یافت که از این تعداد، ۷۰ اثر به عنوان آثار برگزیده این مهرواره انتخاب شدند.

او اضافه کرد: عباس جهانگیریان، افسون امینی، داود امیریان و سولماز خواجه‌وند نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و محمدشریف شاهی متخصص و کارشناس حقوق کودک، داوران بخش نهایی این مهرواره بودند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در ادامه اظهار داشت: آثار برگزیده به‌زودی در قالب کتابی منتشر و از اعضای برگزیده با اهدای جوایز و لوح سپاس، قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.