برگزاری تئاتر به صورت مجازی مخاطبان بیشتری دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر به صورت مجازی باعث جذب مخاطبان بیشتری از اقشار و سنین مختلف جامعه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر به صورت مجازی باعث جذب مخاطبان بیشتری از اقشار و سنین مختلف جامعه شد و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تلاش هنرمندان رشته گرامی و گرانسنگ تئاتر، فعالیت‌ها تعطیل نشد و تمامی فعالیت‌های نمایشی استان از یک فضای واقعی به یک فضای مجازی هدایت شد.

او افزود: در این نوع هنر مردم از درون منازل و با طیف ها، اقشار و سنین مختلف توانستند به فعالیت‌های فرهنگی هنری متصل شوند.

جوروند تصریح کرد: جشنواره امسال تئاتر خوزستان توانست فرصت بسیار خوبی برای این ارتباط باشد واین ارتباط به شکل درستی در فضای مجازی و سایت جشنواره شکل گرفت و من بر خود لازم می‌دانم از همه هنرمندانی که زیرساخت برگزاری جشنواره به صورت مجازی را مهیا و تلاش کردند تا جشنواره به این شکل و بسیار منظم برگزار شود سپاسگذاری کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: همچنین از گروه‌هایی که در آغاز فعالیت خود را انجام دادند که به جشنواره راه پیدا کنند و به هر دلیل به جشنواره راه پیدا نکردند و همچنین هشت گروه نمایشی که به جشنواره راه یافتند و آثار فاخر خود را ارائه کردند و هیئت انتخاب آثار و هیئت داوران جشنواره که آثار را با دقت بررسی کرده و به نتایج خوبی دست پیدا کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.