بازدید رئيس بنیاد مستضعفان کشور از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان +تصاویر

رئيس بنیاد مستضعفان کشور، صبح امروز از فرودگاه آیت الله جمی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شد و از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پرویز فتاح رئيس بنیاد مستضعفان کشور پس از ورود به  منطقه آزاد اروند مورد استقبال استاندار خوزستان و مسئولان محلی از جمله فرماندار ویژه آبادان، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

او در ابتدای سفرش  از بخش‌های مختلف و جدید و در حال ساخت بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بازدید و روند ساخت این بیمارستان را بررسی کرد.

رئيس بنیاد مستضعفان کشور وارد منطقه آزاد اروند شد +تصاویر

 

 

فتاح  با اشاره به احداث بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی آبادان توسط بنیاد مستضعفان افزود: بیمارستان آبادان با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در حال احداث است که تا این لحظه، پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی داشته و ما تلاش داریم تا هرچه سریعتر با تکمیل این پروژه، بیمارستان مجهز آبادان را تحویل وزارت بهداشت دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه بیمارستان آبادان دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته خواهد بود، گفت: احداث بیمارستان دزفول با مشارکت بنیاد مستضعفان و بیمارستان ابوذر اهواز، از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه بهداشت و درمان در استان خوزستان است.

او در پایان با اشاره به حمایت‌های مستقیم بنیاد مستضعفان از سیستم بهداشت و درمان کشور برای تامین برخی تجهیزات مورد نیاز پزشکی طی ماه‌های اخیر گفت: ما از زمان شیوع کرونا تا امروز به صورت مستقیم علاوه بر کمک به سیستم بهداشت و درمان کشور، اقشار آسیب پذیر را هم توسط کمیته امداد و بهزیستی، حمایت کردیم و این حمایت‌ها در استان خوزستان نیز انجام شده و توزیع بسته‌های معیشتی از سوی بنیاد مستضعفان نیز بخشی از حمایت‌های بنیاد از این استان بوده است.

بازدید رئيس بنیاد مستضعفان کشور از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان +تصاویر

 

رئيس بنیاد مستضعفان کشور وارد منطقه آزاد اروند شد +تصویر

 فتاح ، قرار است در ادامه این سفر کوتاه، از نیروگاه برق خرمشهر و مجتمع فولاد کاوه اروند نیز که با مشارکت این سازمان طراحی و ساخته شده اند، بازدید کند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور سپس راهی شهرهای بندر امام ،مسجد سلیمان و دزفول خواهد شد.

عکاس رضا دریس

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.