مربی تراکتور:

تراکتور امتیازات عقب مانده را جبران می‌کند/ امیدوارم به بالای جدول برسیم

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با تیم  شهر خودرو اظهار کرد:  نیمه اول، نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال را پشت سرگذاشتیم. استراتژی ما کسب نتایج در مسابقات است. سعی می‌کنیم بازی به بازی با استراتژی تعریف شده پیش برویم. از برنامه خود چند امتیاز عقب هستیم. سعی می‌کنیم در  بازی‌های باقی مانده با تلاش  و تمرکز بیشتر امتیازات را جبران کنیم تا بتوانیم در پایان فصل به هدف خود برسیم.  

چمنیان گفت: شهر خودرو تیم خوبی است و از نظر مجموعه باشگاه تراکتور و همه تیم‌ها قابل احترام است. ما در هر بازی به دیده احترام به حریف خود نگاه می‌کنیم. شهر خودرو تیمی است که در ۲ فصل گذشته فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و در نتیجه گیری موفق بوده است و توانسته فصل گذشته سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرد. این تیم مشهدی قابل احترام است و تلاش می‌کنیم که برابر این تیم نتیجه لازم را بگیریم.  

 از امتیاز میزبانی برابر شهر خودرو استفاده می کنیم 

او ادامه داد: تیم ما با وجود ارائه بازی خوب برابر تیم صنعت نفت آبادان نتوانست نتیجه خوبی بگیرد به همین علت تلاش می‌کنیم که  از امتیاز میزبانی خود برابر تیم شهر خودرو بهره ببریم و بتوانیم براساس نقاط ضعف و قوت حریف مشهدی برنامه ریزی کنیم. ما توانستیم ۲ روز تمرین باکیفیتی را پشت سر بگذاریم.

او درباره وضعیت مصدومان و محرومان تراکتور گفت: خوشبختانه بازیکنان مصدوم به تمرینات رسیدند و مشکلی نداریم. اگر نیاز باشد از آنها استفاده می‌کنیم. اکبر ایمانی تنها بازیکن محروم تیم ما در این بازی است. سایر بازیکنان آماده هستند. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار