بیعت و میثاق مردم فهرج در دفاع از ولایت

مردم فهرج به طور خودجوش به مناسبت ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه، با تجمع مقابل دفتر امام جمعه، حمایت خود را در دفاع از ولایت اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مردم فهرج ظهر امروز به صورت خودجوش به مناسبت ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابل دفتر امام جمعه این شهرستان تجمع کردند و حمایت خود را بار دیگر در دفاع از ولایت و رهبری نشان دادند.

حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در جمع مردم با بصیرت این شهرستان گفت: شهرستان فهرج زنده است و همیشه با ولایت خواهد بود.

میثاق مردم فهرج در دفاع از ولایت

او با اشاره به توطئه‌های آل سعود، آل یهود، استکبار جهانی، بعضی از نوکران داخلی آن‌ها و افراد بی بصیرت افزود: آن‌ها دست به دست هم داده بودند تا به انقلاب ضربه بزنند، اما مردم، به صورت خودجوش چشم فتنه را کور کردند و به میدان آمدند و توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

میثاق مردم فهرج در دفاع از ولایت

حجت الاسلام آقاملایی تصریح کرد: فتنه ۸۸ یک فتنه کوچک نبود، ایجاد کنندگان آن، به دنبال نابودی انقلاب و تجزیه کشور بودند.

میثاق مردم فهرج در دفاع از ولایت

در ادامه این مراسم، رژه موتوری و خودرویی مردم به صورت خودجوش در شهر فهرج برگزار شد، سپس شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدا با مقام شامخ شهدا تجدید پیمان کردند که همواره مدافع ولایت و رهبری باشند.

میثاق مردم فهرج در دفاع از ولایت

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار