زارع خبر داد؛

کمیسیون تلفیق شنبه بررسی جزییات بودجه ۱۴۰۰ را آغاز می‌کند

سخنگوی کمیسیون تلفیق از بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ از روز شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش  حوزه مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ مجلس در حاشیه نشست این کمیسیون با حضور در جمع خبرنگاران گفت: کلیات لایحه بودجه سال آینده با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونانش در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس درباره آن رأی گیری شد.

وی ادامه داد: کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ با ۲۳ رأی موافق، ۱۹ رأی مخالف و یک رأی ممتنع به تصویب رسید و از فردا کمیته‌های تخصصی این کمیسیون کار بررسی جزئیات بودجه سال آینده را آغاز خواهند کرد.

زارع تصریح کرد: ۱۶ کمیته تخصصی این کمیسیون تا روز جمعه تمام مواردی را که می‌تواند به اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ کمک کند، بررسی و طی گزارشی به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد: این کمیسیون از روز شنبه وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده خواهد شد و گزارش نهایی را برای بررسی به صحن علنی جلسه تقدیم خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به لزوم برخی اصلاحات در بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: کمیته‌های تخصصی درخصوص تبصره ۱۴، ارز ترجیحی، نرخ ارز، هدفمندی یارانه ها، منابع صندوق توسعه ملی و... حتما موارد اصلاحی را مدنظر قرار خواهند داد.

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار