مرزبان: تساوی برابر ماشین سازی طعم تلخ شکست را داشت

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی این تیم مقابل ماشین سازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم  ماشین سازی تبریز اظهار کرد: انتظار داشتیم با ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم، اما با مساوی به اصفهان بر می گردیم. این تساوی واقعا طعم تلخ یک شکست را دارد.

او ادامه داد:  این نتیجه برای ما دردناک است. از امکانات و موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.   مشکلات زیادی داشتیم و این تساوی به اندازه یک باخت برای ما دردناک است. علاوه بر این ۲ روز قبل به ما گفتند باید به تبریز سفر کنیم. برنامه پرواز ما عوض شد،   چون بازی قرار بود فردا برگزار شود. برای همین تیم ما در این بازی به خصوص در نیمه دوم تمرکز نداشت.

مربی تیم سپاهان درباره  اهداف این تیم در بازی امروز بیان کرد: فاکتور اول‌ ما این بود که هم خوب دفاع و هم خوب حمله کنیم و خیلی خوب توانستیم به دروازه حریف نزدیک شویم. نیمه اول ۳ بر یک به رختکن رفتیم، اما در نیمه دوم تمرکز خود را از دست دادیم.

مرزبان تصریح کرد: تعویض‌های خیلی خوبی داشتیم، اما قدرت بازیسازی را از دست دادیم. همیشه سعی می‌کنیم با کنترل بازی و پاس‌های خوب به دروازه حریف نزدیک شویم، اما این فرصت را به حریف دادیم تا  بازی را کنترل کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار