سردار سلیمانی بنیانگذار یاری رسانی به نیازمندان از طریق مواکب اربعین حسینی

مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور سردار سلیمانی را بنیانگذار تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات و خدمت رسانی مواکب اربعین حسینی به مردم در سیلاب خوزستان و لرستان دانست.

سلیمان شکری مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در حاشیه کارگاه آموزشی و جلسه هم اندیشی مدیران جذب و برنامه ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات تابعه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایه گذار تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات و خدمت رسانی مواکب اربعین حسینی به مردم سیل زده خوزستان و لرستان بود.

او با بیان اینکه با تلاش‌ها و پیگیری‌های خوب مسئولان و مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان همواره در ردیف برترین‌های ستاد‌های کشوری قرار دارند، افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام ستاد بازسازی عتبات عالیات طرح توسعه حرم امام حسین (ع) مزین به نام مبارک حضرت زینب (س) بوده و این نامگذاری از عنایات حضرت زهرا (س) است.

شکری هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را هماهنگ کردن اقدامات و برنامه‌های جذب مشارکت‌های مردمی برای بازسازی عتبات مقدسه عنوان کرد.

شیخان مدیر برنامه ریزی جذب ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز به خبرنگار ما گفت: با توجه به تحلیل آمار و اطلاعات به دست آمده، عملکرد ۸ ساله ستاد خوزستان نشان دهنده مشارکت حداکثری مردم و عاشقان اهل بیت (ع) در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه بوده که به صورت مجدانه درحال افزایش است.

او با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌ها و تدابیر اتخاذ شده در استان، تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات این ستاد تا پایان امسال امکانپذیر خواهد شد، اظهار داشت: همچنین با توجه به عملکرد خوب مواکب اربعین حسینی خوزستان در کمک رسانی به مردم آسیب دیده از حوادث، عملکرد آن‌ها در سطح کشور مثال زدنی است و ایجاد یک برنامه منسجم و هدفمند برای رسیدن به اهداف عالیه ستاد از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در تشریح اقدامات مواکب اربعین حسینی و خیرین مرتبط با این ستاد در مبارزه با کرونا و کمک رسانی به آسیب دیدگان از این ویروس به خبرنگار ما گفت: از ابتدای اسفند پارسال و همزمان با همه گیری این ویروس در کشور و استان، مواکب اربعین حسینی با همه توان برای مهار کرونا و کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر متاثر از کرونا شتافتند.

او با بیان اینکه همین مواکب در سیل و آبگرفتگی اخیر بندر امام خمینی (ره) با توان کامل و پخت و توزیع غذای گرم در خدمت مردم سیل زده بودند، تصریح کرد: مجموع کمک‌های مواکب به مردم در بحران کرونا و سیل اخیر بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.