نمایشگاه نقش بانوان سیستان وبلوچستان در جنگ برپا می‌شود

فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان گفت: نقش بانوان سیستان و بلوچستان به عنوان پشتیبانی جنگ در قالب نمایشگاه عکس و ماکت امدادگری در هفته نقش این استان در دفاع مقدس از ۶ تا ۱۲ دی برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بتول حیدری فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان گفت: هفته تبیین نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس از ۶ تا ۱۲ دی با هدف نشان دادن دلاوری‌های رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

او افزود: انتشار کلیپ و عکس نوشته‌ها با موضوع پشتیبانی بانوان در هشت سال دفاع مقدس در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این حوزه در گرامیداشت هفته تبیین نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس است.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان بیان کرد: نهضت خاطره‌گویی با حضور بانوان رزمنده سیستان و بلوچستان در هشت سال دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی هفته تبیین نقش این استان در دفاع مقدس است.

او همچنین نشست با خانواده و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته تبیین نقش استان در دفاع مقدس برشمرد و گفت: سیستان وبلوچستان، تجلی وحدت و شکوه مقاومت شعار این هفته است.

حیدری با بیان اینکه رویکرد برنامه‌ها مبتنی بر شعار ما قوی هستیم، توجه به بزرگداشت دفاع مقدس در برنامه‌ریزی، تولید محتوا و فضاسازی بوده بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها آشنایی مردم و نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های بانوان در هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار