نصب ۲۰۰ دستگاه کنتور الکترو مغناطیسی بر روی چاه‌های صنعتی و کشاورزی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: ۲۰۰دستگاه کنتور الکترومغناطیسی بر روی چاه‌های صنعتی و کشاورزی همدان نصب شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان، با بیان اینکه بهترین روش مدیریت منابع آبی زیر سطحی، اندازه گیری و کنترل میزان آب ورودی و خروجی به آن‌ها است. گفت: بر اساس مقررات، برنامه تجهیز چاه‌های استان همدان به کنتورهوشمند آب را پیگیری می‌کند

او با اشاره به اینکه با نصب کنتورهوشمند بر روی چاه‌ها که به عنوان مجرا‌هایی متصل به آب‌های زیرزمینی حق استفاده از آب را دارند بر میزان بهره برداری از چاه‌ها نظارت می‌شود، افزود: تاکنون پنج‌هزار و ۱۳۰ دستگاه کنتور هوشمند آب و برق در همدان نصب‌شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان افزود: این کنتور‌ها شامل دو هزار و ۴۶۹ دستگاه کنتور هوشمند برق، ۴۱۴ کنتور هوشمند آب و فاضلاب، یک‌هزار و ۸۳۵ هزار مورد کنتور حجمی و ۱۹۷ دستگاه کنتور هوشمند الکترومغناطیس است.

ستوده با یاداوری اینکه امسال طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی بر اساس اعتبارات ملی و متمرکز پیش رفته و پروژه هم‌اکنون در حال فعالیت است؛ گفت: دو پروژه مهم در این زمینه در دست اجرا است و مهم‌ترین پروژه‌ها در قالب طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی، یکی پر کردن چاه‌های غیرمجاز و دیگری نصب کنتور‌های هوشمند است.

او اضافه کرد: برهمین اساس پروانه چاه‌های مجاز را بر اساس پروانه‌ای که صادرشده کنترل می‌کنیم و کنتور‌های هوشمند آب و برق نیز بر روی چاه‌ها نصب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.