لزوم رفع مشکلات ترافیک شهری و تسهیل تردد در دشت آزادگان

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: حل مشکل ترافیک شهری و تسهیل در رفت و آمد مهمترین اولویت کاری شورای ترافیک شهرستان است.

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری شورای هماهنگی ترافیک شهرستان درخصوص تسهیل در تردد شهروندان و خودرو‌ها گفت: مهمترین اولویت کاری شورا حل مشکل ترافیک شهری و تسهیل در رفت و آمد است.

او افزود: کاهش بار ترافیکی خیابان اصلی، ساماندهی میادین شهر و به ویژه بازار مرکزی شهر سوسنگرد، رفع نقاط حادثه خیز برای کاهش تصادفات جاده‌ای و تسهیل در رفت و آمد، تکمیل خط کشی و علامت گذار محور‌های مواصلاتی شهرستان امری مهم و ضروری است که باید در دستورکار قرار گیرد.

عوده زاده اظهار داشت: همچنین در جلسه شورای ترافیک مطرح و مقرر شد دستگاه‌های عضو با همکاری و هماهنگی لازم مشکلات مطرح شده را مرتفع نمایند و هر دستگاهی که نسبت به وظایف محول شده بر آن‌ها کوتاهی کند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت، چراکه تامین همه امکانات شهری و زندگی در شهر با کمترین مشکلات حق همه شهروندان است و ما نیز به عنوان مسئول وظیفه داریم به مطالبات مردم احترام بگذاریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.